02 de juliol 2007

COSES VÀRIES D'UN DILLUNS DE SON

1. Vaig anar a un altre dermatòleg pel tema de la urticària. Molt millor. Em va receptar uns altres antiestamínics que em fan venir son però, ni de lluny, em deixen tan grogui com la primera merda que em vaig haver de prendre... De moment, me'ls prenc als vespres (no vegis el que costa llevar-se el dia següent) però l'objectiu és aconseguir que el cos se m'hi acostumi i poder prendre-m'ho de dia. Veurem.

2. Què he fet aquest finde? Sortir de juergaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Divendres vaig anar a sopar amb una amiga i dos amics. Ens ho vam passar teta... Al sopar vam menjar de puta mare i ens vam beure 2 ampolles de vi. Després ens van clavar... juas, juas. A continuació vam anar a un antro a fer una copa. I, per últim, al Mirablau a ballar. La música: pffffffffffffffff. Però la vista fantàstica. Això de ballar amb Barcelona als teus peus té el seu què.

3. Què més he fet aquest finde? Defensar els meus principis i les meves idees. Olé! Per una persona que fuig sistemàticament del conflicte, com jo, això va ser tot un avenç. Sip. Vam anar a sopar amb una colla de gent amb qui no em faig massa però que ens coneixem de fa temps. Alguns d'aquests "amics" són obertament racistes, i d'altres obertament classistes. Va sortir el tema de "els moros que no es volen integrar" i vaig ser capaç de dir tot el que sempre els havia volgut dir. Sense exaltar-me massa. Va estar bé, tot i la tristor que provoca el veure gent que et penses que són bones persones opinar coses tan radicals i lletges... Per què us en feu una idea, la frase estelar de la nit va ser "el meu fill que no em porti cap mora a casa"... En fi...

4. M'espera una setmana horrible: tinc un munt, un munt, un munt de feina. Sort que vaig mentalitzada. Al meu curro els juliols sempre són horrorosos, tot i que és millor que t'agafi al principi del mes que no cap al final. Quan s'acosta l'agost ja no tinc el cap per res de bo: entre el cansament de tot l'any i les ganes de vacances...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Marblau... pijo pijotero!!!!

Jo fa molts anys que no he anat, però ja et dic que no ho trobo a faltar.