14 de maig 2007

PASTIS & BUENRI

Divendres vaig anar a un dermatòleg perquè, des de feia un mes, tenia picor a zones com els braços i, quan rascava, em sortien com "butllofes". Jo tinc un tipus de pell molt clara i delicada... Sempre he d'estar amb cremes hidratant i històries. Doncs bé... El tiu em va dir que tenia una urticària i em va receptar unes pastilles i sucs de pastanaga diaris. Pel que fa a les pastilles, em va dir que em donarien una mica de son i per això millor prendre-les abans d'anar a dormir....

... una mica de son????....

Dissabte a la nit vaig prendre la primera i ahir anava TAN grogui... És a dir, no només donen son per dormir sinó que són d'aquelles que et fan venir molta somnolència durant el dia... Vaig llegir el prospecte i resulta que també són indicades per superar estats d'angoixa....????!!!!... Angoixa???? I això què té a veure amb la urticària? Sí, ahir no em vaig rascar gens... Però per no rascar tampoc rascava bola de res que feia...

Total, que ara no sé què fer. Ahir a la nit no em vaig prendre la pastilla perquè avui havia de venir a treballar i vaig pensar que no era plan... M'hagués adormit damunt del teclat! I ara estic intentant decidir entre vàries opcions:

1. Trucar al dermatòleg i plantejar-li el problema. A veure si em canvia el tractament.
2. Passar de les pastilles i demanar hora a un altre dermatòleg. A veure què em diu.

Què faig?

Actualització de les 17.19h

He seguit el consell de la Núria. M'ha costat però he aconseguit que l'infermer del dermatòleg el contactés i li expliqués el meu problema. Sembla ser que no hi ha cap altre medicament pel tipus d'urticària que jo tinc (sí, fins i tot en això sóc rareta) i, per tant, l'única alternativa és prendre mitja pastilla... aishhhhhhh! Demà us explico què tal.

3 comentaris:

Núria ha dit...

Jo trucaria al metge perquè me les canviés...per cert, com es diuen?jejeje. A mi em farien falta, estic preparant-me les Opos de Mestre i el meu estat de nervis és bastant "heavy"...
Salut!

Gatxan ha dit...

Núria, es diuen Atarax però... tu mateixa! Jo ahir no estava ni per conduir... Estàs preparant opos? Per quan les tens? Ànimus!!!

Núria ha dit...

Ei, gatxan! això de les pastilles era conya!de moment no em penso "dopar"...les opos les començo el 23 de juny, olé, olé...la revetlla de Sant Joan!!
Apa siau!