28 de juny 2007

MÉS SOBRE EL COTXE

Al final, el que no hi va haver manera d'entendre per telèfon és: que s'havia desenganxat no sé quin cable del tub d'escapament.... Ufffffffffffffffffffff! És a dir, una xorrada com una catedral.... olé!!!!! El cotxe encara no fa llufa!!!!

Amb tot, el que no hi ha hagut manera de saber és: quant ens costarà... Definitivament tots els mecànics del món són iguals: uns despreocupats a qui no els importa cobrar. Ens va dir que hi tornéssim la setmana que ve que no tenia ni idea del preu de la reparació ..... !!!!!!!!!!?????!!!!!!.... Jo em pensava que aquestes coses només passaven als poblets petits on tothom es coneix. Pos no. A Barcelona també passa.

I res més. Avui estic esgotada. M'he hagut de llevar molt aviat i anar amunt i avall tot el matí. Ara ja no m'aguanto. Fins demà.