24 de maig 2007

COM QUE NO TINC GRANS NOTÍCIES...

... que siguin llargues i sucoses, em veig obligada a fer un varis. O això, o escriure diferents posts i, de fet, és lo mateix. No?

1. Campeona, campeona, oé, oé, oéeeeeeeeeeeeeeee! Avui han arribat els resultats de la revisió mèdica (sí, ja ho sé, han trigat un munt) i... no tinc colesterol! Olé! No sé si ara mateix en tindria, però el cas és que estar tota una setmana menjant amanides i verdura va valdre la pena! M'han sortit uns resultats fantàstics dintre dels nivells de normalitat. Això sí, ara resulta que estic més cega que una rata a la hora de veure-hi de lluny. Bueno.

2. Aquest matí m'he sulfurat amb en Cuní. Suposo que no hi ha ningú que el trobi simpàtic, oi? Jo el trobo especialment odiós. Fa un temps havia assolit un estat zen i el veia cada matí mentre esmorzava sense que em causés massa irritació. Ara, però, feia un temps que no el posava i... aaaaaaaarrrrrrrgggggghhhhhh! Us heu enterat de lo del violador de l'eixample que han excarcelat per compliment de la pena, oi? I suposo que esteu al dia de que, com que diuen que no s'ha rehabilitat, els mossos han estat fent-li un seguiment, oi? Doncs bé, aquest matí el capullo d'en Cuní ha portat al plató a una professora de Dret Penal (una toia... ) perquè digués que aquest seguiment no era massa legal. Sabeu el que més m'emprenya? Que si no s'hagués fet això, i si el violador hagués tornat a violar algú, sabeu qui hagués estat el primer a cridar que "per què l'administració no ha pres cap mesura preventiva per aturar-lo"? En Cuní! El pavo hagués fet de la poca previsió de la poli el lema de 5 programes seguits com a mínim!Aquest tiu és un capullo integral, un demagòg... L'única qüestió és muntar merder. Fotre follón. Manipular fent veure que és un gran periodista. Un cretí, vamos.

3. Estic d'operació bikini. Suposo que amb això ja s'entén que m'he estat passant pel forro el plantejament de cap d'any de "a veure si m'aprimo una mica"... juas, juas! Problema: és impossible continuar amb l'operació bikini quan una amiga et diu d'anar a prendre algo, quan quedes amb el personal per anar al Tomàs a fer unes braves, etc. Ja ho sé: no sóc gens seriosa....

4. Avui la meva companya de feina (la que treballa per la mateixa jefa que jo) m'ha dit que aquesta tarda li cantarà la canya a la jefa. Que amb molt bones paraules li vindrà a dir que és una borde i que té molt males maneres de dir les coses.... ????????!!!!!!!!!... Quins ous! Que ben posats! Jo no he tingut mai pebrots de fer res similar... De fet, encara no em crec que ho acabi fent però, per si de cas, li he donat una creu, una bala de plata, una cabeça d'alls, aigua beneïda de l'esglèsia del costat i una estaca... Ves a saber com pot acabar això!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo al Cuní no l'he seguit molt, la veritat, però a vegades he vist trossos del programa i mai m'ha acabat d'agradar... jo pels matins sóc més de radio. Escolto al Bases, però ja et dic que a vegades també fot la pota.

Pel tema de la operació bikini: molta sort!!!!... molta sort esquivant patates braves!!!

Gatxan ha dit...

Lo d'esquivar patates braves està complicat, perquè enganyar-me... he d'admetre que m'agrada massa jalar... aishhhh!