26 de gener 2007

TORNEM-M'HI: LA PUTA DE LA JEFA


Sí, no em mireu amb aquesta cara: la meva jefa és així... és una mala pècora... en serio.

Em va fer passar un primer any de merda a la feina. Ni us ho explico. Perquè us en feu una idea us diré que la M. la meva ex companya de feina va deixar el curro per culpa seva. Perquè ja no la podia aguantar més. I més d'una persona a l'empresa m'ha dit, off the record, que olé mis cojones per portar més de 3 anys aguantant-la...

Doncs bé, habitualment no és tan difícil. Després del primer any horrorós va semblar que la pava m'agafava "carinyo" i va començar a tractar-me amb normalitat. A més, jo vaig prendre la postura de "a mi plin". És a dir, em va començar a relliscar-me tot. Dir-li de tot que si i àpala, a por otra cosa mariposa...

Hi ha dies, però, que no és tan fàcil... Arghhhhhh! Ara mateix estic putejadíssima perquè m'ha enviat a retocar, de dalt a baix, un document que, segons ella, no s'ajusta al que el client vol. Segons ella. Ja. Resulta que en aquest document s'ha de fer un llistat de temes. Quan en vam parlar, jo no sabia quins temes posar i ella me'n va indicar uns quants. Ok. Els poso, m'ho curro, i ara em diu que NO. Que aquests temes no són els que pertoquen. I a sobre com si fos jo la que sóc tonta i hagués malinterpretat el que vol el client. Lo més fotut és que et fa sentir com si fossis una inútil i, a sobre, no li pots dir que aquests temes te'ls va indicar ella ja que aleshores et tracta d'immadura. Del pal "bé, jo no puc estar per tots els projetes, et vaig voler ajudar però haguessis d'haver estat tu la que hagués tingut la capacitat tècnica i professional suficient per veure que això no tocava". PUTA!

Vale. Ja m'he desfogat. Em poso a retocar el document perquè, a sobre, la molt IMBÈCIL el vol per les 13.00h. Deixo constància que són les 12 menys 10. És a dir, tinc 1 hora i 10 minuts.

Sort que és divendres!

PD: Ho he acabat i lliurat a les 12.58h. Arf, arf, arf. Normalment tinc certa capacitat d'aguante però hi ha dies que... Sort que és divendres...