21 de març 2007

DV: DIA DE VARIS

Avui no és divendres però farem un varis. Sí?

1. Heu vist quin dia més maco que fa? Tot i la fred, fa un dia de molt sol i molt clar que em fa venir moltes ganes de sortir fora a que em toqui l'aire. A on jo curro tinc la finestra a l'esquena i puc passar-me tot un matí sense adonar-me que hi ha un món exterior. Aleshores, a vegades quan em giro i veig el temps que fa, com avui, em venen moltes ganes d'agafar els petricols i fotre el camp a donar un vol. I potser, potser, no tornar....


2. Enyoro el Mico. Està tota la setmana fora de formació i parlar amb ell per telèfon és una merda. Sabeu d'aquelles persones que no els agrada parlar per telèfon i és impossible tenir-hi una conversa com deu mana? I clar, avui és dimecres, hem superat la barrera de les 2 nits i ja em començo a enyorar...

3. Ahir em va arribar la informació de les Rutes Solidàries del SETEM d'enguany. Que xules, que xules... M'ho estic pensant en serio perquè són una manera diferent de fer turisme. Coneixes millor la realitat dels països i la gent i no vas pel món fent el pijo. L'any passat, a Vietnam i Cambotja, potser vaig enyorar això, el contacte amb la gent, el poder-hi parlar, el veure com viuen, etc. Jo no sóc de les que tenen els nassos d'anar a segons quins països pel meu compte i tampoc sóc de les que comencen a xerrar amb tothom. I fer el turista d'agència de viatges et fa perdre coses molt interessants.

4. Aquest divendres tinc la revisió mèdica de l'empresa. Porto tota la setmana jalant verdura i amanides perquè em fa por que, en l'anàlisi de sang, torni a sortir que tinc una mica de colesterol. Sip. L'any passat va sortir que tenia una mica de colesterol... Als 28!!!! Segurament per culpa del pernil salat i els embotits, que m'encanten, i dels jalos que ens fem els caps de setmana... Vaig portar els anàlisis a la metge del CAP i em va dir que només calia començar a preocupar-se si aquest any també sortia colesterol. Per això estic fent tanta bondat...

5. Algú va veure House ahir? M'ho vaig perdre... Què va passar?

Àpala, com diu el meu Tato: "Mo la veiem!".