04 d’abril 2007

QUE DURA L'ADOLESCÈNCIA!!!!!!!

Últimament em fa la sensació de que al blog sempre hi poso coses de mal rollo: preocupacions, agobios, maldecaps, etc. Potser és que em passen poques coses divertides o que tinc un sentit de l'humor limitadillu però ahir em vaig fer un tip de riure... Sabeu què vaig trobar a YouTube? Els videoclips de l'LP Velveteen de Transvision Vamp!!!!!!!!! El disc que va inaugurar oficialment la meva adolescència!!!! El primer disc de vinil (?????!!!!!) que em vaig anar a comprar jo soleta... buaaaaaaaaaa! Com diuen els anglesos, a blast from the past que no m'he pogut estar de posar-vos....



Vale. El so no és gaire bo però... no em podeu negar què no té pèrdua, eh? Es diu Baby I don't care. I aquesta altra és collonuda, es diu Landslide of Love:



I aleshores recordes les altres coses que t'agradaven i flipes... Des de Sangtraït i el rock català, passant per REM i arribant a la Belinda Carlisle...JUAS,JUAS!!!!