03 d’abril 2007

VÁYASE SR. CUESTA

Que sapigueu que sóc la presidenta de la comunitat de veïns... I just en el pitjor moment. Resulta que el bloc on visc és d'obra nova i la promotora va fer-hi unes quantes xapuses: tenim problemes d'impermeabilització. Qui ho pateix més són els veïns que tenen alguna terrassa que toca amb el seu pis. Tenen unes humitats de por. Nosaltres no. Se'ns bufa el parquet del costat de la finestra del menjador però, a part d'això, tot Ok.

Després de demandar la promotora, l'arquitecte i l'aparellador, fa uns mesos vam aconseguir arribar a un pacte extrajudicial i ens van pagar una pasta que ens ha de servir per fer obres i reparar els problemes. El que passa és que les obres no es poden fer fins al maig o al juny perquè, en teoria, ara és època de pluges.

Mentre, el propietari de local comercial dels baixos l'ha llogat a una noia que vol obrir una botiga. Una franquicia de no-sé-què. La noia porta un mes o més fent-hi obres per acondicionar l'espai i tenia previst obrir d'aquí uns dies.... I dic "tenia previst" perquè amb les pluges d'ahir no vegis la que s'ha muntat... Resulta que de la terrassa del primer al local comercial hi ha una filtració de campionat i se li bufa el pladur i no pot posar el parquet.

M'ha trucat tota desesperada (pobreta, semblava a punt de plorar) perquè es pensava que potser era culpa dels del primer (rollo s'els havia embussat el desaigüe de la terrassa) i em demanava el seu número. I aquí és on m'he tirat a la piscina: a la merda el propietari del local comercial. Se me'n fot si m'he extralimitat. Li he explicat tot el rollo dels problemes de la finca, li he dit que el propietari n'havia d'estar informat per collons encara que no vingui a cap reunió de veïns perquè se li fan arribar les actes i li he dit que segurament, segons la LAU, qui li ha d'arreglar els desperfectes és el propietari (per no haver-li explicat els problemes en el moment de llogar-li el local i per ser un problema estructural del pis)....

Creieu que m'he passat? Osti és que em fot un huevo que tothom intenti estafar als llogaters o compradors de pisos / habitatges/ el que sigui. La pobra nana ha invertit la seva pasta en el negoci, està fent obres a compte seu, s'ho juga tot si no pot obrir i començar a tenir beneficis aviat... I mentre, el cabron del propietari que no ha dit res ni ha avisat, s'està rascant els collons engreixant el compte corrent cada mes. Ara me'n vaig a buscar la LAU per internet a veure què diu.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi em sembla bé que li hagis dit. Quan vaig comprar el meu pis va passar una cosa semblant, ningú em va dir que la finca tenia desperfectes i que tots el veïns estavem en un judici contra el constructor.
Al final hem "guanyat" nosaltres, però em el que ens han donat no hi ha ni per començar... pel que fa al matrimoni que em va vendre el pis "no sé sabe, desparecidos totales". Ella, que era la úncia propietaria ni s'ha canviat el padró, suposo per si la busco, i encara rebo totes les cartes municipals i multes al seu nom.

Gatxan ha dit...

Miskah a mi em va passar el mateix!!!! Vaig firmar les arres sense que ningú em digués el problema que hi havia però me'n vaig assabentar per casualitat i després vaig poder negociar bé a l'hora de firmar les escriptures. No sé... suposo que d'això em ve la poca paciència amb els xanxullos de propietaris/venedors,etc. A vegades penses que són tots uns estafadors!