22 d’abril 2007

VARIS EN DIUMENGE

Bones! Estic escrivint des de casa els sogres. Resulta que la meva sogra (50 i pico que en té la dona) és una fan dels ordinadors i d'internet, i a casa tenen wifi... Xaxi. Aquí estic. Amb el meu portàtil, asseguda a la butaca del menjador esperant que ens cridin per dinar... Això és vida!!!!

Novetats?

1. Com a regal avançat els sogres m'han regalat un pernil...juas, juas! Sí, saben que m'agrada amb bogeria i m'han regalat un pernil d'uns 8 kg. Toma ya! Ja em puc acomiadar de l'operació bikini d'enguany. No m'enganyo: sé que seré incapaç de resistir-me des d'avui fins que s'acabi.... Algú vol venir a sopar a casa????

2. Ahir vaig descobrir el blog d'un regidor de l'oposició de l'Ajuntament del meu poble... Oooooooooooooohhhhhhhhhhh! Va ser tan guay!!!!! Sí, sóc una friki però és que, a mi, la política local m'encanta. Té tant de morbo!!!!! No sabeu lo disgustada que estic d'haver de votar a Barcelona. No té cap tipus de gràcia! Al meu poble, en canvi, tot és molt més divertit. Que si en fulanito es presenta perquè la carretera nova ha de passar pel seu camp. Que si en pepet és un màfies. Etc. Molt més distret, vamos. I el blog va ser la bombaaaaaaaaaaaaaa! Em vaig assabentar d'una de coses!!!!! Aish...

3. Aquest matí m'he encès. He anat a fer un vol pel blog de la Miskah i he trobat un post sobre el famós documental de TeleEspe (aka Telemadrid) sobre el català i el castellà... Dir que opino exactament el mateix que la Miskah però no he pogut evitar posar-me com una moto amb alguns dels comentaris que hi havia... Ja ho sé, ja ho sé... A vegades tinc la sang massa calenta... Però és que em fot tant que hi hagi persones ignorants que s'ho creguin... Mira, he pensat que sort que escric el blog en català, jo. Que m'evito que me'l llegeixin fatxes desinformats. I això, que de nacionalista no en sóc gaire, eh???

Bueno. Diu la sogra que l'arròs ja és a taula... quina gana!!!!!!!!!!