18 de juny 2009

OLELÉ, OLALÀ...

... l'Èlia és la bebé més guapa que hi ha!!!

A part de l'amor de mare, segurament us preguntareu el perquè de tant d'entusiasme... juas, juas! Doncs, tatatxan, tatatxin... Ahir l'Èlia es va adormir TOTA SOLA!!!! Sí, ja ho sé, una flor no fa estiu però... oooooooooooh! No puc evitar emocionar-me i pensar que potser aprendrà a adormir-se sola sense haver d'aplicar-li el mètode Estivill, que no em fa cap gràcia... Bien!!! La vaig posar al llit i després d'un parell de moviments incerts, es va posar de costat, amb una mà agafava el seu llençol preferit i un ninot (tot a la vegada) i amb l'altra jugava amb el protector... Tranquil·lament... Fins que es va adormir!!! Sense esperar a que l'agafés a coll i la balancejés una miqueta... Oooooh!!!!!!!! Olelé, olalà...

A més, ha dormit fins a les 7.15h del matí. De les 10 del vespre a un quart de 8 del matí. Premio!!!!!!!!!!! I sense haver-me d'aixecar cap vegada a posar-li el pipo, que avui tenia guàrdia jo... Premio!!!!!!!!

6 comentaris:

Vanessa ha dit...

Lo del mètode Estivill m'ha fet miedito.

Felicitats, anyway.

Petonets!

Ann ha dit...

deu ser una passada disfrutar d'aquests moments... que bé, gatxan!

Gatxan ha dit...

Hola Hessa!!! Doncs sí...El mètode Estivill és una mica dur. Consisteix en deixar-los plorar fins que s'adormen sols. Bàsicament. I a mi no m'acaba de venir de gust fer-la passar per això. Si no dormís en tota la nit ja seria una altra cosa però com que normalment dorm bé... En fi... Quin rollo t'he fotut, eh???

Anna!!!!!!!!!!! A veure si treiem el Gogol d'una vegada, no? jejeje! La veritat és que quan aconsegueixes dormir d'una tirada no t'hi veus de felicitat. És allò de la felicitat a les petites coses, vamos...

Miskah ha dit...

Felicitats per dues bandes... per ser la mare de la criatura i per aconseguir dormir d'un "tirón".

Jo no sóc gaire fan del mètode Estivill i no el portaria a terme, ja t'ho dic... això de deixar-los plorar fins que es cansen...

Joana ha dit...

Molt bé!!!
Mica a mica dona, que les que ja tenim una edat no teniem "mètode Estivill" i també em sortit endavant!

Ann ha dit...

guapa!!!
no et vull perdre mai, per tant, abans d'abandonar (q espero q no ho facis) avisa!