15 de juny 2009

ESTIC DE FEINA...

... fins el cul!!!!!!!!!!!!!!! Vaig a 200 per hora. Faig coses de feina als vespres a casa quan l'Èlia ja dorm i els caps de setmana. Tinc son tot i que el Mico fa més guàrdies que jo perquè és un solet. I els únics moments que tinc per mi són quan vaig en metro o en cotxe amunt i avall (i condueix el Mico) o si l'Èlia dorm una bona estona a les tardes i no he de posar cap rentadora, rentaplats, fer alguna cosa de curro, etc. Vamos, que sóc una superwoman!!! Quina alegria, sempre havia volgut ser una superwoman!!! Olé!

3 comentaris:

Joana ha dit...

És el què toca!
Però tu pots amb tot això i més, ets una dona!!
Petonets

Ann ha dit...

a tope gatxan!!!! i espera si va a pel segon... ;)
muaa

Gatxan ha dit...

Joana, precisament... El meu rintintin anava dedicat a això del concepte de superwoman. Que les de la meva generació l'hem "mamat" a base de tele i pel·lícules i, en realitat, és una enganyifa de les bones... Aish...

Anna: catxonda! Jo aniré pel segon quan tu hagis tingut el primer. Toma ya!