08 de juny 2008

DIUMENGE AL VESPRE...

... I estic cansadeta. Hem estat per El Poble, fent família. Ahir va ploure però avui ha fet un solet maco. A veure si el bon temps es decideix ja d'una vegada, que tinc ganes de sentir que ja és estiu... Aish.

Dissabte al vespre vam estar donant una volta per Girona. Ara feia dies que no teníem ocasió de fer-ho i... ohhhhhhhhhhh! Definitivament, Girona m'enamora. És una ciutat tan maca... En serio. Havia plogut però els núvols s'estaven trencant i hi havia algun últim raig de sol. Tot feia olor de fresc, les botigues ja tancaven i la gent feia l'últim vol abans d'anar a sopar. Mmmmm.

He vist amigues que feia temps que no veia i he intentat que la família no m'alterés massa. Amb això últim, però, no he tingut gaire èxit. Paciència, Gatxan, paciència...

M'espera una setmana de bastanta feina i moviment... ooooooooooom. Dimecres fem un "Casual Day" amb el curro. Dijous i divendres venen els amics de França a casa nostra. M'agrada tenir gent a casa. Divendres toca visita a la ginecòloga. Dissabte un casament que, per cert, ja no en són 3, sinó que enguany, al final, sembla que seran 4... Toma ya! Quin ritme!

Vam anar a veure la nova de l'Indiana Jones. D'encefalograma pla, sí, però molt distreta. Pur Indiana Jones, vamos. I el Harrisson amb 60 i pico, com un rei, tu! Em va agradar... I vam estar d'acord en que quants de nosaltres havíem volgut ser arqueòlegs de petits o adolescents per culpa de l'Indiana Jones? Un munt!

I res, del que passa pel món... Us imagineu que l'Obama arribi a president d'EEUU? Brutal!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Nena m'alegro de tenir noticies teves!!!
Tu tranqui amb les bodes, la feina, la familia...

Nosaltres vem anar a veure també l'Indiana Jones, a en Martí li va encantar (sobretot el tros de les formigues!!).

Anònim ha dit...

M'havia oblidat parlar de l'Obama... hi havía un pofecia d'aquelles del Nostradamus que el meu pare sempre deía i no se, se m'ha quedat.
El meu para interpretava la profecia i deia que quan moris el Papa actual (es referia a Juan Pablo II que encara no havia mort) el succeiria el primer Papa negre... clar, quan va morir el Papa i va entrar Benedicto jo vaig pensar que la profecia estaba equivocada, pero ara penso que estaba mal interpretada. Potser es referia a un president (algú tan poderos com el Papa??).

Ja veurem ja, encara que hagues tingut més morbo que la Hilary acabes asseguda en el mateix lloc on el seu home li posaba les banyes!!!

Núria ha dit...

Ja ho diu la cançó:
"Giroooooona, t'enamora a tu, m'enamora a mi, i a tots ens enamooooooooooora!"

Núria ha dit...

Gràcies pels ànims!!!!!!!!!!!!!!!!
Són d'agraïr ara que ja només em queden dies...

Per cert, els informes són les "notes", el que passa és que a Educació no són numèriques ni molt menys (com ara es tornen a fer). Nosaltres redactem informes de seguiment explicant com evoluciona el nen/a basant-nos en diferents àmbits: actitud a l'escola, relació amb els companys la mestra, actitud en el treball, autonomia personal, llenguatges, etc....

Com estàs tu? Et trobes bé??

Un petonàs!!!!!!!!

Ooooooooommmmmmmmm... PERCEBES!
Ooooooooommmmmmmmm... RIBEIRO!!!!
Oooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!

Joana ha dit...

Je je.... dec ser estranya però vaig gaudir amb l'Indi, amb en Martí que amb 11 anys l'ha descobert ara.
Cert, no s'ha de pensar ni gota, però ja ho fem prou no?.
Girona.... m'has donat ganes de fer una escapadeta, en bona companyia... :)