13 d’abril 2008

EL BLOG


Doncs sí, és veritat: des de que tinc curro nou, sóc més cara de veure. Curiós, eh? Em busco un curro que em doni més temps lliure, més temps per mi mateixa i, en canvi, el primer que retallo és el meu temps al blog... I això? Doncs bàsicament perquè encara estic organtizant-me. Sip. M'estic acostumant als nous ritmes, als nous horaris,... Penseu que oficialment hi ha dos dies a la setmana que faig un munt d'hores. Un munt. A canvi, els altres tres tinc tarda lliure. Pinta bé, oi? Però és que en les tres setmanes que porto, això no ha acabat de funcionar sempre així... La setmana passada, per exemple, vaig treballar 4 tardes. I no és que, de cop, em desbordés la feina... Sinó que es va montar una moguda d'aquelles de "dos dies de reunions i teràpia de grup per a cohesionar l'organització"... Imagineu-vos: dos dies sencers, matí i tarda, fent dinàmiques grupals, plastilina i coloraines. En serio. En alguns moments em vaig sentir com la mainada de la Núria i la Sandra...jejeje!

A més, per dir la veritat, en aquest curro no puc mirar el blog o escriure-hi. A l'altre sí que podia perquè la meva pantalla només la veia jo. A més, tot i l'estrès, sempre em regalava una estona a mi mateixa per veure què tal estava el pati. Ara no puc fer-ho. A canvi, però, ara puc anar al bar a esmorzar i tinc temps per veure els blogs des de casa tranquil·lament... És que no es pot tenir tot!

I per últim... Què passa? Doncs que tinc la sensació de que he perdut una mica el fil del blog... Abans de tot el follon del curro, explicava un munt de coses. I ara tinc la sensació, segons quins dies, de que no sé què explicar... En fi... Suposo que es passen èpoques.

Feliç setmana a tothom!

5 comentaris:

Joana ha dit...

Son etapes, a mi també em pasa.
Però aqui seguirem, esperant que ens diguis alguna cosa.. :)
Petonets

Núria ha dit...

Si, us dono la raó... són etapes. A mi també em passa, que el ritme frenètic de cada dia s'em menja i de vegades passen molts de dies abans no actualitzi el bloc.
Jo miro els blocs cada dia però de vegades no tinc res per explicar nou.
Fins aviat!
Petonets.

SANDRA ha dit...

Pos jo igual que totes! hi ha dies que tinc més temps i altres que el temps se'm menja...què hi farem!!! de totes maneres ens anem llegint que això és el més important! un petó. :)

Anònim ha dit...

Doncs jo, per no portar la contraria a les altres comentaristes diré el mateix: són èpoques.

A vegades escrius més, altres menys, però segurament segueixes llegint als altres... que sempre sembla que tinguin més coses interessants a dir que tu, oi?

Igualment nosaltres esperarem que actualitzis encara que no sigui diàriament!!

querida_enemiga ha dit...

Ja t'hi adaptaràs!!

Ànims.