15 d’abril 2008

CONDUIR PER BARCELONA...



...És una merda. En serio.

Porto gairebé 13 anys vivint a Barcelona. Al principi no hi conduïa. Anava en tren a El Poble, en bus a la facultat, en metro a fer el pendó i a peu d'un lloc a l'altre. De fet, el cotxe no el vaig tenir aquí fins fa 5 o 6 anys. Al principi el vaig portar per tenir més llibertat durant els caps de setmana i poder anar amunt i avall. Amb el curro vell es tractava de tenir-lo aquí perquè, de tant en tant, havia d'anar a reunions i històries fora de Barcelona. Hi va haver una època en la que el Mico l'utilitzava per anar a treballar i jo només ocasionalment. Ara s'està al parking tota la setmana, excepte quan toca anar amunt i avall per temes de feina.

I això últim és lo peor. En serio. Has de ser a una hora X a un lloc Y. Doncs ja t'estàs fent a la idea de sortir de casa un mínim d'una hora i mitja abans. Les hores punta són hores putes. 45 minuts per aconseguir sortir de Barcelona com a mínim. I amb els nervis de no saber si arribaràs. Perquè una vegada fora, no pots passar de 80 km/hora en una magnífica autopista de 4 carrils, i 3 de cada 4 dies hi ha un accident. Cues. Cues. Cues.

De bojos. En serio.

I quan no és hora punta, és un agobiazo. Engega, frena. Engega, frena. Semàfor. Puto Taxi que ara fa slalom. Puta moto que ara també fa slalom. Un altre semàfor. Frena. Engega. Canvi de carril. Com t'equivoquis et piten....

Us juro que acabes somiant amb carreteres de curves. 100 km de curves a canvi de poder-les fer seguides i amb ningú més a la carretera... mmmmm....

Sort. Sort. Sort. Sort que això només em passa una vegada al mes o així. Que la resta de temps me'l passo a l'oficina. O bé anant a reunions a peu, en metro, bus o bicing. Per cert, m'encanta el bicing. Sóc la reina de la bicicleta...jejeje!


4 comentaris:

Ann ha dit...

Gatxan!!!
a mi també m'encanta el bicing! ja vaig comentar que m'ho havia fet ben poquet i realment és un gust, amb el clima que tenim per Bcn, anar en bicleta... guaisssss

i per desestressar-te del transit, tu diràs! arggggggg
ale, un petonet

SANDRA ha dit...

Sempre he pensat que treballar a BCN deu ser una me pel tema trànsit i tu m'ho acabes de confirmar!!! ufff! jo que quan vaig a treballar i escolto la ràdio i només parlen de retencions a BCN (nus trinitat, rondes, etc). I penso..que bé que vivim a Girona! (això que a vegades em queixo i ja veig que no ho he de fer, que n'hi ha que estan pitjor que jo!)... ;) Dew guapa!!!

Rebeca ha dit...

Quan vaig em cotxe per Barcelona sempre em recordo d’aquells dibuixos animats del Goofy que sortia de casa sent una bona persona, pujava al cotxe i es tornava una bestia sanguinària... per això trobo que lo millor és el bicing i, si no, el metro sempre que no sigui hora “punta”, estiu o ambdues coses alhora.

Núria ha dit...

Jo només de veure la foto que has penjat dels cotxes parats ja em poso a mil!!
Com diu la Sandra, nosaltres a Girona estem molt ben acostumats, i de seguida que hi ha algun problema a la carretera ja ens caguem en tot.
Jo trigo 20 minuts per anar de casa a l'escola, i a més aquest any tinc la sort d'anar per autopista i autovia... un luxe!!
Bon cap de setmana!
Un petó.