10 de gener 2008

VA QUE JA ÉS DIJOUS!!!!!


La setmana no acaba de passar ni a la de tres, eh? I jo estic avorrida de collons al curro... Per animar-me poso un vídeoclip dels meus... Rollo "allò-que-tant-hem-ballat-i-que-resulta-que-és-una-horterada-de-campionat". Que consti que a mi la cançó encara m'agrada prou i espero no destrossar-li a ningú, però és que el vídeo no té pèrdua... Fixeu-vos, sobretot, en com fa anar la mà damunt la guitarra... I també en la camisa rosa amb "xorreras" oberta damunt del pit que surt en alguns moments...dios!!!!! juas, juas, juas!!!!


1 comentari:

SANDRA ha dit...

Ostres Gatxan un "Remember"!!! quins records!!! La veritat és que la cançó s'enganxa com una mala cosa...i per cert, en Nick molt millor sense camisa, ni pantalons ni res de res. Jo li treuria fins i tot la piga...jajaja!!! Un petó i vagi bé el divendres! dew.