12 de gener 2008

MANIES


Teniu manies rares???? Jo crec que tots tenim manies que ens fa mitja vergonya confessar... jejeje!



  • Al supermercat, quan poso el que he comprat a la cinta de la caixa ho he de posar ordenadíssim. Optimitzant l'espai. Encaixant les coses rollo tetris. El que pesa més a sota i el que pesa menys o es pot aixafar a sobre. I com és ordenat queda, més contenta estic...

  • No puc beure cafè o tè en tasses que tinguin el "borde" massa gruixut o que pesin massa...

  • No aguanto que algú piqui menjar que està a taula just abans de dinar o sopar (sobretot si la que està a la cuina acabant de deixar-ho tot enllestit sóc jo...).

  • A la hora de menjar, ho he de tenir tot a taula. Odio haver-me d'aixecar a buscar coses. I em fot nerviosa que la gent ho faci...

Són excentricitats... però tots tenim les nostres: una amiga diu que ella sempre ha de deixar el mànec de l'aixeta paral·lel a l'aixeta; una altra diu que ha de posar les tovalloles esteses perfectament per la meitat, que pengin igual per cada costat; el Mico no aguanta els quadres que estan torts, fins i tot a casa dels altres, quan la gent es despista els ha de d'arreglar...jejeje!


I vosaltres, quines manies teniu?

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo vaig descobrir que tenia mania (o obsessió) amb la dutxa...

Si la banyera té cortina no suporto que es quedi tancada com amagant la banyera, ha d'estar sempre oberta. (Això ho vaig descobrir quan vivia a Barcelona i el pare del meu fill tenia la mania de fer-ho). En canvi si el que hi ha es una "mampara" sí que ha de estar tancada.

Una altra cosa que no suporto es que deixin el "telèfon" de la dutxa penjat a la pared, jo sempre el deixo sobre l'aixeta per tenir-lo sempre a mà i poques vegades l'enganxo a la pared (normalment sempre hi ha aquell lloc per penjar-lo). Tampoc suporto veure'l així, sobretot si és el de casa meva.

Gatxan ha dit...

Veus? jo tinc manies relacionades amb el menjar i tu amb la dutxa... Cada loco con su tema, eh? jejeje!

No creguis, eh? Jo el tema de la cortina tancada amagant la banyera tampoc m'agrada... No crec que arribi a mania però no em fa el pes...

SANDRA ha dit...

Eo!!!
Nenes doncs jo la cortina de la banyera sempre tancada!!!! jajaja. Què hi farem...
També en tinc altres de manies: no suporto veure la roba per terra, ni al quarto de rentar (hi ha una panera per deixar la roba bruta), les coses que tinc als mobles han d'estar sempre al seu lloc i ben posades,el tema tovalloles també el tinc sagrat (ben posades i que pengin pels dos costats iguals, la roba que he de planxar ha d'estar ben plegada a sobre la fusta de planxar i no per allà tirada, veure pols als mobles... sobretot són aspectes relacionats amb la neteja. Pel que fa a la lectura sempre, abans de començar un llibre llegeixo la última paraula, no sé perquè!
Bé, jo em considero una maniàtica de l'ordre i ho reconec...això m'ho ha enganxat la meva mare...jajaja!!!! un petó.

Núria ha dit...

Jo també soc una maniàtica de l'ordre!!!! juas, juas...
Quin perill que tenim!! Tants anys maleïnt la meva mare i ara resulta que sóc com ella!
Jo d'això de les manies ja en vaig fer un post i tot: ordre a la nevera!! Quan vinc de comprar, m'enanta posar-ho tot a sobre del silestone i classificar el que va a la nevera segons l'envàs, així a primer cop d'ull veus tot el que hi ha i ben endreçat!
Per cert, Gatxan, això de la cinta de la caixa jo també ho faig, en plan tetris!! jajaja.
Apa siau!

Gatxan ha dit...

Vist lo vostre definitivament jo no sóc una maniàtica de la neteja...jejeje! Sandra, friki friki, eh? Això de llegir la última paraula dels llibres ho he trobat sensacional!!!!

Núria, a mi també m'agrada molt ordenar i classificar les coses que han d'anar a la nevera... ai senyor, estem fatal!!!!!