17 de gener 2008

DJV: DIJOUS DE VARIS

Aquesta setmana faig el varis un dia abans del normal... Serà que vaig tan cansada que no m'hi veig de cap ull per finiquitar-la... Som-hi!

  • Dilluns, dimarts i dimecres. 3 dies, 4 CV enviats. Anem bé, oi? En 2 dono el perfil de plè. En els altres només és per intentar-ho... A la feina la situació ha millorat en comparació amb la debacle del dilluns. Amb tot, ara que ja tinc clar deixar-ho, la millora només serveix per fer més "aguantables" els dies que puguin passar fins que trobi una nova feina.
  • Recordeu el tema de les obres del bloc de pisos i de si sóc presidenta de l'escala i bla, bla, bla....? Doncs avui vaig a firmar el pressupost del constructor que ens ho ha d'arreglar! Bien!!!!!! I per quan es facin les obres ja no seré presidenta. Bien!!!!!!!! I el capullo del veí pesat s'ha venut el pis i larga d'aquí a poc. Bien!!!!!!!!
  • Reprenent els desitjos d'any nou: no anem gaire bé, potser me n'hauré de buscar uns altres ara que encara hi sóc a temps.... :-)))) Ja m'he passat pel forro el desitg relacionat amb el curro, oi? Doncs l'altre dia vam estar fent números amb el Mico i em sembla que el cotxe nou haurà d'esperar... El cotxe que ens agrada és una mica car. Molt xulo i ecològic però car. I el cotxe que tenim està vell però encara pot aguantar una temporada. Per tant... nanai de cotxe nou. Mi gozo en un pozo. Snif.

Ja està. Avui no tinc gaire res més a explicar. La vida de currante és molt sossa...

4 comentaris:

Núria ha dit...

La vida de currante és moooooooooooooooolt duuuura!!
Jo no veig la fi d'aquesta setmana tan llarga.

Ànims amb la feina!!! Ja ens aniràs informant...
Un petó!!

SANDRA ha dit...

Ei nena! espero que el tema feina vagi molt bé...quan tinguis notícies fresques ens avises ok? segur que trobes alguna cosa... Que acabi d'anar bé la setmana! i si noies, la vida de curranta és molt sossa, dura i avooooorrida!jajaja. Adéu!

Anònim ha dit...

Me uno a la opinión de las currantas...

Per cert, el Pirus aquest no el coneixia, he estat mirant i m'he quedat parada... que passa que els cotxes ja no van amb clau???? I com se suposa que no te'l podran robar si per engegar-lo només has de prema un botó???

Gatxan ha dit...

Veig que les currantes estem totes fetes caldo, eh? Ànimus noies! Que avui ja és divendres!

Miskah, m'ha fet molta gràcia el teu comentari sobre el cotxe..jejeje! Jo també vaig dir el mateix la primera vegada que vaig veure el cotxe nou sense clau, amb targeta, d'una amiga (un Laguna). I resulta que ho tenen tot previst: posen un identificador en un xip que va a la targeta o algo així... jo ni flowers!