31 de desembre 2007

L'HOME DELS NASSOS


Sabeu el perquè del títol? Quan jo era petita la meva àvia em deia que el 31 de desembre era el dia que sortia al carrer l'home dels nassos. És a dir, l'home que avui té tants nassos com dies té l'any. I jo m'imaginava un senyor amb 365 nassos...jejeje! Fins que després va resultar que avui l'any té un dia. I per tant, un nas. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!


Bueno, tot això per dir que jo també he caigut en el tòpic de fer balanç. La veritat és que primer he tingut la sensació de que 2007 havia estat un any bastant pffffffffffffffffffffffff. No hi ha hagut res molt i molt dolent però tampoc tinc la sensació d'haver avançat cap a res en concret... Un any d'estancament i, sobretot, de molts de dubtes.

Però suposo que això és veure el got mig buit. Si el miro d'una altra manera m'adono que gairebé tot el que posava a la llista de "coses que vull que passin el 2007" han passat. Deixeu-me que repassi:

  • No he fet un pensament amb la feina... O sí? De moment no l'he deixat però he decidit quedar-mi un temps més perquè em convé de cares a nous projectes que tenim amb el Mico.
  • En global no m'he aprimat gens. Després de la última setmana dec haver-me engreixat i tot. De totes maneres, sí que vaig aconseguir rebaixar una mica mentre m'ho vaig estar prenent en serio. Per tant... podríem dir que objectiu acomplert a mitges?
  • M'he apuntat a una activitat extraescolar xula xula. Objectiu assolit!
  • La Saigon marraumeja sense sentit de manera més esporàdica del que ho feia abans. Per tant, aconseguit!
  • El mioma no ha crescut i no m'ha complicat la vida. Olé!
  • Hem fet un viatge xulo xulo aquest estiu passat. Bien!
  • I sobretot, sobretot, els avis han aguantat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Així doncs, el 2007 no ha estat un any dolent del tot, oi?

I què li demano al 2008? Doncs, primer de tot, que els avis segueixin aguantant. Encara que no ho sàpiguen, ells són el pal de paller de tot el que sóc jo. I més coses, clar:

  • Que els projectes que hem decidit amb el Mico surtin i surtin molt i molt bé.
  • Que pugui gaudir dels bons moments i aprendre dels dolents.
  • Que pugui estar més segura de mi mateixa, més valenta, més tranquil·la.
  • Que puguem fer algun viatget xulo xulo.
  • Que continui trobant motius per gaudir del curro tot i els agobios.
  • Que algunes de les coses que m'han fet patir aquest any millorin, canviin o ja no m'afectin.
  • Un cotxe nou? jejeje!

En definitiva, un any en el que fer apostes, avançar i gaudir de la vida.

Feliç any nou!!!!!

(I sobretot, feliç any nou a les meves lectores preferides: Miskah, Núria, Joana, Sandra i Bàrbara. I també als lurkers que em llegiu i no dieu mai res... FELIÇ 2008!!!!).

5 comentaris:

Anònim ha dit...

FEliç any nou per tu també!!!!

Núria ha dit...

Feliç entrada al 2008!!!!
I que aquest any nou que entra es compleixin tots els nostres desitjos...
Un petonàs des de Girona.

SANDRA ha dit...

MOLTA SORT PEL 2008!!! només queden unes hores per començar un nou any. Espero que ho disfrutis a la vora dels teus! un petó! dew.

Joana ha dit...

Bon any reina!!
Espero que la majoria de coses et surtin com vols.
Petons.

Barbara ha dit...

Bonne année à toi!
Ha sigut un plaer tenir una lectora catalana i encarra més descobrir el teu blog.
Feliç any nou Gatxan!