21 de desembre 2007

DV: DIVENDRES DE VARIS 10


Yepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Coses que tinc i que no tinc:


  • Tinc vacances!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fins el dia 2 de gener de l'any que ve (que guai sona dit així, eh???) no dedicaré ni una neurona a pensar en el curro. Bien! bien! bien!
  • No tinc cap regal. Cap. M'he de posar les piles. Ja. Aiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Cada any igual.
  • Només tinc dos números de loteria diferents. En un jugo 5€ i en l'altre 10€. Com podeu comprovar, no sóc una gran lúdopata. De totes maneres, si-us-plau, si-us-plau, que em toqui i així em podré fotre la vidorra sempre més (ja se sap, somiar és gratis!).
  • Tinc 6 llibres nous!!!!! Cortesia d'Amazon. D'això se'n diu començar bé les vacances!

Bon finde!

2 comentaris:

Núria ha dit...

Visca, visca! Feeeeeeesta!!
Jo canvio les vacances de Nadal per tenir la meitat dels nens/es a classe tot l'any. Al matí uns i a la tarda l'altre meitat...llavors si que viuria bé! jeje.

Passa-t'ho molt bé, nena!
Un petó.

SANDRA ha dit...

Jo no tinc sort! no m'ha tocat la grossa...espero que a la del "niño" arreplegui algun pessic. Ara que ho penso, no tinc cap número...l'hauré d'anar a comprar! dew.