25 de desembre 2007

RES... AIXÒ...


... Doncs això... que BONES FESTES!!!!


Espero que el tió us hagi cagat moltes coses i molt xules, que us hagueu atipat tot el que hagueu volgut i que el dia de Nadal hagi estat tot lo "lleu" possible...jejeje!

Nosaltres estem a La Reserva a on hem arribat des de El Poble. De tan tipa que estic no tinc ni son... Imagineu-vos! I demà, dinar de Sant Esteve... ai senyor! M'espera sobredosi de família pròpia o aliena fins el dia 28. Després seré lliure fins l'any que ve. Va, que ja queda menys!!!!

3 comentaris:

Joana ha dit...

Bones festesssssssssssss.
Un petonet

Núria ha dit...

Ànims!! que ja queda menys... jejeje.
D'aquí dos dies ja te n'hauràs deslliurat dels àpats familiars, i després fieeeeeesta loca! jajaja.

Un petó!

SANDRA ha dit...

Em sembla que estem totes igual! a mi avui també em toca dinar, igual que ahir...visca els kilets!!! després haurem de fer la dieta del cucuruchu...ja sabeu com continua! BONES FESTES! un petó.