07 de novembre 2007

BON VEÏNATGE


Definitivament sóc una mala presidenta d'escala... però és que em fa un paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal. En serio. Ser president/a d'escala és d'aquelles coses que no saps ben bé perquè existeixen... Responsabilitats col·lectives que et toca assumir sense que, en realitat, tingui cap tipus de sentit, no? aish, no sé... Jo sóc molt bona assumint les meves de responsabilitats... però lo d'haver-me de preocupar per "la comunitat"... uf. Dir-vos, per exemple, que ni sé ni vull saber qui va canviar un llum que s'havia fos. Sí, ja ho sé, això era una feina que em tocava a mi però..... pfffffffffffffffffffffffff. M'enteneu?


Bueno. Doncs enmig d'aquest desinterès i poques ganes per la meva banda, s'ha obert la III Guerra Mundial. El que em faltava! Recordeu el tema de les obres que s'havien de fer? Doncs mentre que els veïns de dalt han decidit que la comunitat llanci la casa per la finestra i ho arregli tot, tot i tot; els veïns de baix han decidit que ells no deixen anar ni un duro. Que es faci el mínim i àpala, "a por otra cosa mariposa". I jo a mig. Els de dalt estan desapareguts i l'única cosa que fan és obstaculitzar-ho tot i negar-se a arribar a acords. I els de baix estan en plena campanya "de acoso y derribo" i es dediquen a passar per casa nostra cada vespre a tocar-nos els collons. És a dir, a intentar convencer-nos que la seva postura és la intel·ligent i que fem pinya amb ells per anar contra els de dalt.


Us podeu creure que encara no hem aconseguit aprovar un pressupost per les obres des de la primavera?????!!!!!!!! I així anem!


La meva legislatura s'acaba aquest desembre 31. Vinga que ja queda menys!!!!! Ja veieu que, contràriament a lo habitual, jo no vull ser presidenta ni un minut més.


4 comentaris:

Joana ha dit...

Has de tenir molta paciència, és evident...
Tant de bò d'altres 'prenguin exemple de tu i deixin el càrrec quan "toca".
Un petonet

Anònim ha dit...

Jo també sóc la presidenta... però no se quan em substituiran!!!

A mi la gent que va venint em va deixant paperets, pressupostos... i jo el vaig acumulant-ho tot i quan arribi la reunió que fem un cop a l'any li passaré al proper que li toqui.

Tinc la sort de que aquí els veïns no són "torracollons" i tots viuen i deixen viure.

Anònim ha dit...

Tia no t'ho creuràs... m'acaba de passar una cosa rarissima a la teva web. M'entres estava escrivint el comentari anterior ha sortit un audio on una dona amb accent llatí anava nomenant uns números i de fons varies veus de dona que parlaven en altres idiomes... Això ha passat després d'apretar el botó de publicar i m'entres estava pensat (ha tardat una mica).

Gatxan ha dit...

Miskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ara m'he adonat del que em volies dir al mail!!!! JUAS, JUAS... M'estic despitxorrant!!!!! És una cosa d'aquestes de blogger... No m'estranya que flipessis en colors!!!! Jo m'hagués acollonit un munt!!!!