05 de novembre 2007

HISTÒRIA D'UN CAP DE SETMANA

  • Divendres - 20.35h: Cine. Las Trece Rosas. Molt i molt i molt bé però un tip de plorar...
  • Dissabte - 12.50h: Cua a l'AP-7 camí de El Poble. Per què? Per què? Per què? Però si la temporada de platja ja s'ha acabat!!!!
  • Dissabte - 14.00h: La família explica que s'ha mort l'oncle francès casat amb una tia republicana exiliada. De vell. Moment ideal per recordar i comentar la guerra civil, la postguerra i el franquisme amb els avis que ho van viure en primera persona. Si no n'havíem tingut prou amb Las Trece Rosas, 2 tasses. Alguns de la meva família de El Poble era rojos, d'altres eren massa pobres i tenien massa por com per ficar-se en res. Dos ties exiliades. Un oncle a la presó. Però no li va passar res greu a ningú. A la meva besàvia la van denunciar per ajudar a la família de l'oncle que estava a la presó. Va anar la guardia civil a casa, ho va regirar tot i es van emportar uns quants duros de plata del meu avi. El meu besavi va anar a parlar amb el seu amic fatxa (exjefazo de la CEDA) que s'havia refugiat a El Poble durant la guerra. I l'amic li va dir que firmés una declaració, que el denunciant l'endemà estaria mort. El meu besavi va dir que no calia. Que amb el retorn dels duros de plata i demanar perdò ja n'hi hauria prou... Quines històries, eh?
  • Dissabte - 18.00h: La meva amiga que m'ha dit que em trucarà per anar a fer un cafè, no truca... Quan l'he trucat m'ha dit que ha tingut mal rollo amb el marit... Vale, m'espero al sofà llegint El Juego de Ender. Quina paranoia de llibre. Vols dir que acabarà gaire bé això de la meva amiga i el marit? El marit és una mica especial. Té unes coses.... I sembla que la meva amiga està farta d'aguantar segons què... ai senyor... Em té preocupada perquè la veig fotuda. No truca. Bueno. Amb aquest panorama no m'estranya...
  • Dissabte - 22.30h: Fondue a casa d'uns amics. Nyam.
  • Diumenge - 02.45h: Barraques!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quanta gent, per favor! Arribar a la barra és una lluita cos a cos que només pot guanyar qui tingui els colzes més esmolats... jejeje! Quina fred! Musiqueta + 1 birra (no puc beure res més que he de conduir) + xerrameca amb coneguts + olor a porro + empentes per un costat i per l'altre + "hola què tal quan de temps feia que no et veia" + anem a clapar que tinc els peus glaçats.
  • Diumenge - 12.00h: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
  • Diumenge - 14.00h: Amanida i arròs a la cassola en família. Nyam.
  • Diumenge - 19.30h: AP - 7 avall.
  • Diumenge - 21.30h: Derrota apabullant al Carcassonne on line. Aish!
  • Diumenge - 22.30h: Porca Misèria repassant feina de cares al dilluns. Masoca, ja ho sé.
  • Diumenge - 23.50h: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

I ara una setmana de 5 dies....

4 comentaris:

Núria ha dit...

Ei! Gatxan! Vas venir a Barraques?? jejeje, no ho podies definir millor! l'has ben clavada! Jo no vaig sortir perquè de divendres a dissabte vaig agafar una indigestió d'aquelles que fan història i dissabte a la nit estava que m'aguantava amb pinces...ja les he disfrutat prou aquest any!
Ànims, per passar aquestes setmanes senceres que venen!!!!!
Apa siau.

Gatxan ha dit...

Hola Núria! Doncs sí, vaig fer la meva incursió anual a Barraques...jejeje! Espero que et trobis millor de la indigestió... quina putada!

Joana ha dit...

Noia!!! para una mica que era pont, no parapente!!!
Estic cansada sols de llegir el teu escrit..
Un petó

Núria ha dit...

T'explico...a Educació Infantil treballem per racons a l'aula, és a dir, com que és impossible treballar amb tots alhora fas grups. De racons n'hi han de diferents: llengua, matemàtiques, plàstica, ordinador, caseta, biblioteca, etc. Mentre tu fas una feina dirigida al Racó de Llengua i/o Mates, els altres juguen (sempre aprenent) als altres.
A part del material que venen ja fet (trencaclosques, memories...) les mestres en fem de "casolà": dòminos amb dibuixos o amb les fotos dels nens/es, jocs de llengua de relacionar cara i nom, de resseguir el seu nom, i tot allò al que la teva imaginació arribi...i clar! això el que vol és mooooooooooooolt de temps que mai tens!
Déu n'hi do quin rotllo que t'he fotut...jejeje.