30 de març 2007

DV: DIVENDRES DE VARIS 3

Per variar, avui farem un varis....

1. Què feu per setmana santa? Jo ni idea... Per no saber, ni tan sols sé si faré festa dijous... Sembla que sigui com obligat fer alguna cosa però, la veritat, si es tenen 5 dies tampoc és com per quedar-se a casa... no sé... Clar que també depèn de si la veïna pot venir a cuidar la Saigon...

2. El llibre de Katherine està agafant molt bon color. És novel·la històrica amb amb molta recerca ben feta. Molt ben escrita i ambientada.

3. Dimecres vaig fer la primera sessió de fotodepilació a les ingles. Fantàstic. Xaxi. No és massa car, no em va fer gens de mal i, si funciona (cosa que tinc els meus dubtes).... Mai, mai, mai, mai més m'hauré de preocupar dels pèls. No em puc ni imaginar el què deu ser no haver de patir mai més per no-sé-si-estic-presentable-per-anar-a-la-platja-però-vull-anar-hi-què-faig-pillo-la-gilette-ai-no-quin-mal...etc.

4. Avui és el cumple de dues persones que conec i que tenen caràcters molt xungos.... Algú més coneix algú que sigui del 30 de març? I què tal és? Jo tinc la teoria que avui és un d'aquells dies funestos.... Deu haver-hi una combinació astral xunga xunga que fa que la gent que neix avui sigui bastant pffffffffff... (Osti, espero que dels pocs que llegeixen aquest blog no hi hagi ningú del 30 de març...).



Bon cap de setmana!


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també tinc cinc dies, però no aniré en lloc. "Mejor que en casa en ningún lado".

Y ya em diràs si funciona o no lo de la Fotodepilació... yo ya fa temps que ho "romiu" (no tinc ni idea de com s'escriu "rumiu, romio...").

Bon cap de setmana!!

Anònim ha dit...

Anomimo = Miskah!!