11 d’abril 2007

IDEES, IDEES????

Necessito idees gent.

Resulta que d'aquí a poc faig 30 anys.... Sip.... Vale. Ara us deixo una estona per fer catxondeo, dir-me vella i totes aquestes coses....

Ja esteu?

Encara no?!!!!!


Sí? D'acord. El cas és que he caigut en l'estereotip aquell de fer quelcom especial pels 30 i he decidit invitar als amics més propers a alguna cosa. Com ja he dit alguna vegada aquí en el blog, tinc la immensa sort de tenir una colla d'amics amb qui ja porto uns 12 anys gaudint de la vida... Són gent amb qui m'entenc i que m'entenen, i amb qui comparteixo maneres de veure la vida, valors i principis... En fi, són els meus amics.

Doncs bé, he decidit montar una excursió o alguna activitat per fer tots junts el dia 5 de maig. I aquí ve lo bo.... Què faig? Fa uns dies vaig estar mirant per Atrapalo i, entre les activitats que proposen, vaig veure una excursió en barco des de Barcelona fins a Sitges, parada per dinar i tornar. Eh que xulo? I no era massa car. Però ahir quan ho vaig tornar a mirar ja no hi era... I ara no sé què fer... Les opcions que se m'han passat pel cap són:
  • Invitar-los a veure algun espectacle...
  • Anar a algun centre de wellness o spa...
  • Fer paintball...
  • Una ruta cultural...
  • Kayac....
  • Anar a algun xiringuito a prop del mar i fotre'ns una paella ben bona (són tots de la bona vida)...

No sé... No hi ha res que m'acabi de triomfar i no em ve res al cap... Què faig? Què faig?

1 comentari:

Barbara ha dit...

No et fan por els 30? Jo també els tindré en menys d'un mes y estic molt (i molt) espantada...