28 de març 2007

MICO 1 - GATXAN 0

Sí, sóc una mica bruixa i malpensada... La veritat és que no he perdut l'aposta del tot però, bueno, tampoc es pot dir que l'hagi guanyat... Del check list:

1. La jefa ha arribat a les 09.42h...ejem....

2. Però no hi ha hagut trucada terrorista fins a les 13.00h. I aleshores m'ha dit que faríem reunió a la tarda en un to normal. Res de to gèlid, doncs.

3. Sí que hem fet reunió a la tarda i sí que s'ha putejat amb lo de la reserva d'espais...

4. Però no ha començat la reunió dient "Gatxan estic preocupada....".

5. Amb tot sí que hauré de fer alguna hora extra més... Tinc tanta feinaaaaaaaaaaaaaa! (i aquí estic, escrivint el post en comptes de currar).

Bueno. Doncs ja està. Mico campeon. Que consti, però, que quan està de molt mala llet fa exactament el que he dit que faria aquest matí. No sé... potser no li puteja tant com em pensava lo de fer anys...