09 de gener 2007

CURRO


M'han ofert una feina.... !!!!!!!!!!!!!! És molt bona, més responsabilitat i en una organització del tercer sector. Just el que jo volia, oi? Doncs no. Perquè no és a Barcelona i hauria de fer unes dues hores de trajecte al dia entre l'anada i la tornada. I no en tinc gens de ganes. A més, el meu jefe seria un que no té gaire bona premsa... Total, que aquí estic, debatint-me entre:



  • No em tornarà a sortir mai més una oferta com aquesta.

  • Ara estic bé al curro però just hauré dit que no a l'oferta que la jefa començarà a donar pel sac i començaré a pensar que perquè no l'hauré agafat.

  • Les responsabilitats i el que hauria de fer està guay.

  • Però ara estic bé al curro. M'han ofert un ascens i l'altre dia Il Padrino em parlava, altra vegada, de la possibilitat d'anar a fer quelcom a Llatinoamèrica.

  • Jo necessito una feina que millori la meva qualitat de vida, no que me l'acabi de destrossar.

  • Però sóc jove, sense responsabilitats, no hauria de ser ambiciosa i aspirar a més?

  • Jo només vull tranquil·litat. Què passa si sóc una gandula?

  • Total, depèn de com es comporti el mioma i la salut dels avis, aviat sí que en tindré de responsabilitats.

  • El curro no es troba cap a la zona on voldria tirar a l'hora de deixar Barcelona. És a dir, fos a Girona o cap a Girona i ja en parlaríem.

  • No sé si em ve de gust treballar pel pavo que me l'ha ofert. Ja fa temps que el conec i no ha tingut mai gaire bona premsa.

  • Conec una noia que va treballar per ell i ho va deixar. Estava d'ell fins els collons. Ara no sortiré del foc per caure a les brases, no?

  • El sou és més del que cobro ara però, al febrer, amb la revisió i l'avaluació segurament passaré a cobrar el que ja m'estan oferint.

Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Què faig????????????????????????!!!!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

És molt difícil aconsellar-te!!! Per una banda et diria que endavant, que canviis.
Però per una altra banda dues hores de trajecte són moltes hores perdudes...
Encara que sou per sou si t'agrada més la que t'ofereixen...
És molt difícil... jo no et puc aconsellar. També depend de l'edat que tinguis, pots arriscar-te i si no surt bé tornar a buscar una feina per Barcelona que sigui semblant a la que tens ara.

Gatxan ha dit...

Miskah gràcies per l'intent! La veritat és que si fos a Barcelona i el meu jefe hagués de ser una altra persona no m'ho pensaria... Però diuen que qui no s'arrisca no pisca, oi? En fi... T'agraeixo el comentari perquè estic feta un bon embolic i em falta objectivitat.