21 de desembre 2011

A FLOR DE PELL

Arrel d'haver tingut primer l'Èlia i després la Siena, però sobretot arrel del que li va passar a la Siena, qualsevol cosa dolenta que li pugui passar a una criatura em fa patir un munt. Vau veure algun tros de La Marató diumenge passat? Ostres, em vaig posar negre... Vaig veure un tros on sortia el cas d'un nen que està esperant un transplantament de mèdula i em vaig quedar destrossada... A l'últim llibre que he llegit, "Jo Confesso", hi surt la història d'una família jueva, amb tres filles, que és deportada a Auswitch o Birkenau i aniquilada a les cambres de gas. Només sobreviu el pare i explica tot el que va passar parlant tota l'estona de les nenes, i de com no les va poder salvar... Sí, ja sé que és ficció però buf, ho vaig passar fatal llegint aquest fragment...  O bé quan llegeixo a la premsa que algú li ha fet mal a un bebé... No puc. Em quedo feta caldo... Ho tinc a flor de pell.