09 de setembre 2010

COMPARATIVA

En general, i de moment, m'estic trobant millor aquest primer trimestre d'aquest segon embaràs que no pas durant el primer trimestre del primer embaràs. Tinc menys nàusees, encara no he vomitat cap dia (que consti que, amb el primer, vaig vomitar poques vegades) i sí, la panxa també se m'infla (que poc digne, per favor!) però no em passa tant. Ara bé, el dia que em passa... pffffffff. Ahir, suposo que de treballar tot el dia, vaig acabar moooooolt cansada i amb la panxa com un globo. A la nit estava feta caldo. Em trobava fatal. Però això només em passa de tant en tant. Em sembla recordar que amb el primer embaràs va ser pitjor ja que em passava més sovint. Clar que, de moment, només estic de 8 setmanes i això encara pot empitjorar, no?

Una cosa divertida: amb el primer embaràs em va agafar com fàstic a la textura de la pasta de dents, i havia de vigilar quan me les raspallava perquè, sinó, podia acabar vomitant. Aquesta vegada ni rastre d'això. Bien.

Faig panxeta sobretot als vespres. Però encara puc posar-me tots els meus pantalons. Tothom diu que amb el segon embaràs es fa panxa més aviat. I això em tenia preocupada perquè, la veritat, amb el primer, quan estava aproximadament d'11 setmanes, ja vaig haver de començar a portar pantalons de prenyada. I de fet, per quan estava de 8 ja només em podia posar alguns pantalons normals. És a dir, vaig fer panxa mooooooooooolt aviat!!!

Ara ja em veia havent de dir-ho a tot kiski abans d'hora (abans de la prova del plec nucal, vull dir, que es fa a les 12 setmanes) per culpa de la panxa. I clar, de moment sembla que la cosa està continguda... Encara aconseguiré arribar a les 12 setmanes!!!! La veritat és que crec que faig menys panxa perquè estic més prima. És a dir, començo l'embaràs amb menys quilos que la primera vegada. Oléeeeeeeeeeeee!

Mentrestant, tinc enrolada una companya de feina, que també és una molt bona amiga de fa molts anys: li vaig dir que tornarà a ser "tieta" per l'abril i que la seva missió prioritària és avisar-me si la panxa es nota i algú del meu equip fa algun comentari.

I res, així estem, entretinguts....