19 de maig 2009

BON DIA!!!!

Sabeu què passa quan deixes d'escriure cada dia? Doncs que aleshores et fa molta mandra tornar a escriure perquè penses que has de posar al dia el blog; repassar tot el que ha passat i que no has dit; i això fa molta mandra; i clar, no escrius; i així van passant els dies i és com un peix que es mossega la cua. Total, que de l'ensurt gairebé m'estic 3 mesos sense dir res. Quina vergonya!!!

Estic aixecada des de fa mitja horeta (és a dir, des de 2/4 de 7 del matí) perquè aquesta és l'hora que s'aixeca l'Èlia. Sip. Habitualment ella dorm les seves 8 horetes i es desperta a les 6, quarts de 7 preguntant pel biberó. Sigui dia de feina, sigui dissabte, sigui diumenge... És igual. Ens toca llevar-nos a quarts de 7, donar-li biberó, veure-la com fa caca (sí, és un espectacle), canviar-la, jugar-hi una estona i... la molt marrana.... tornar-la a posar a dormir a quarts de 9. Que és quan li torna a venir son. Dos hores després d'haver-se despertat i just l'hora que a tu ja et toca anar largant cap al curro... El Mico i jo fem torns. Una nit tu, una nit jo. Però no cal que us digui que hi ha dies que les ulleres ens arriben als peus.

Sabeu què és el que salva la situació? Doncs que quan a quarts de 7 t'arrossegues fins a la seva habitació pensant que aquest ritme t'està traient anys de vida, arribes i la veus al seu llit mirant-te i rient-te i supercontenta de veure't. I clar, et cau la baba. I ja estàs perduda.

Apa, us deixo amb una fotico recent de la bitxa. Perquè veieu lo guapa que és.... :-))))

9 comentaris:

Núria ha dit...

Està preciosa !! Quins ulls !!I amb qui es queda? Jo espero un nen per l'agost i ja estic agobiada pensant amb qui el deixaré quan se m'acabi el permís de maternitat...

Gatxan ha dit...

Núria????!!!! La Núria de Girona???!!! Estàs embarassada???!!! Toma ya! Felicitaaaaaaaaaaaaats! Enhorabona!!! Quina plaga, eh? Entre tu i la Sandra...jejeje!

Doncs l'Èlia, de moment, es queda amb una cangur. Però a partir del setembre anirà a la guarderia. La veritat és que estic molt contenta amb la cangur i, també, bastant contenta de tornar a treballar. Una part de mi ho necessitava perquè, sinó, la criatura t'absorveix molt.

Vanessa ha dit...

És guapíssima!!

Et trobava molt a faltar i pensava: la pobra Gatxan, amb la nena, no deu tenir temps de res.

M'agrada comprovar que esteu tan bé.

Petonets!

Gatxan ha dit...

Hessa!!!

Gràcies per trobar-me a faltar!!! :-)))

Sí, estem bé i espero treure temps d'on sigui per continuar penjant posts. A tu t'he anat llegint i t'he fet cas, m'estic mirant els últims de Fringe amb deliri!

Petons!

Joana ha dit...

Bon dia reina!
Està super guapa! ja ho crec.
Encara recordo la son que es passa.. ara, quan escolto el fill i la jove que ho diuen em surt un mig somriure, no se pas si aguantaria jo ara, ja soc gran!!
Petons

Núria de BCN ha dit...

Gatxan, no soc la Núria de Girona !! (Ho sento, és que Núries en som unes quantes...jo sóc la Núria de Barcelona, la que et va escriure al post de la guarderia...ja vaig pel tercer !). Ja fa gairebé un any que segueixo el teu blog i M'ENCANTA, i jo també et trobava a faltar !! Ah! Conserva la cangur si t'agrada... és una possibilitat que també em plantejo! Ja me la passaràs :)))

Gatxan ha dit...

Hola Joana!!! Ja m'imagino el mig somriure que se't posa. I tu pensant: pobrissons, els hi ben regalo!!! jejeje! Vale, vale, que tu ja ho has passat unes quantes vegades. Aceptamos barco!

Hola Núria de Barcelona! Moltes felicitats igualment! El tercer ja????!!!! A tu t'agrada, eh, la mainada??? Si al final et decideixes per una cangur, doncs, avisa'm. Que te la recomano fijo. I lo de la guarderia... a partir del setembre ja us explicaré a veure com va! Al final vaig fer el que em vas dir: em vaig decidir per una on tot era "vocacional" i s'hi veia molt bon rollo.

Ann ha dit...

ole ole i ole!!!!!!!!
com m'agrada veure a l'èlia!!! està preciosa, gatxan! com estàs??
quines ganes de llegir-te de nou! ha sigut un parèntesis força llarg però m'alegro tornar a llegir-te!

ja he llegit una mica per aquí i veig que tot bé, amb el pitet de mama tot el dia i anar fent! XD

i a la feina? la incorporació? t'hi has hagut de deixar les ganes o estava tot força tranquil?
i la Saigon? què tal es porta amb l'Èlia???
bé, ja m'aniràs explicant cosetes.
me n'alegro moltíssim de saber de tu, de veritat!
a veure si jo m'hi poso i actualitzo el meu.
una abraçada!

Gatxan ha dit...

Annaaaaaaaaaaa! No m'havia adonat del teu comentari! I tu, què tal? Què t'expliques? Estic de "L'Inspector de Nikolai Gogol" fins els nassos! jejeje! Vale, vale, qui ho ha anat a dir, eh? Fem una cosa: intento fer un post per cada pregunta que em fas, sí? Així responc productivament...jejeje! Molts petons!