02 de març 2009

SERIES

Des de que vaig escriure aquest post m'he convertit en una serie-addicte. De la mà del blog de la Van Hessa m'he baixat i m'he xutat vàries sèries entre teta i teta... Alguna cosa havia de mirar mentre donava el pit, no? I, sincerament, només de pensar en xutar-me el Cuní als matíns la llet se'm feia agra... Total, que després de la febre que em va pillar amb True Blood m'he donat a:

  • Sons of Anarchy. Una banda de moteros californians que es dedica al tràfic d'armes entre altres bisnes completament il·legals. Efectivament, la millor sèrie que he vist en moooooolt de temps. Sorpren i enganxa un munt. I a més, és l'antisèrie. Allò que a les altres sèries acaba bé, aquí acaba com el rosari de l'aurora. Ningú es salva a l'últim moment, els polis són uns desgraciats, els dolents són dolents amb ganes, visca el vici i la corrupció, etc... En fi... després de veure els 13 capítols de la primera temporada em moro de ganes de saber com continua... Aish...
  • Fringe. Agent de la FBI que investiga situacions més o menys "paranormals" o, com a mínim, rarilles i que fan cert tufillo a conspiració, amb l'ajuda d'un científic sortit del manicomi i el seu fill superdotat. Sí, la fan al Plus, però a un ritme.... que no em vaig poder aguantar i vaig començar a baixar-me capítols. Fins que m'han donat el disgut de fer-la desaparèixer. On és el capítol número 15???? Perquè no el fan????
  • The mentalist. Pavo molt intuitiu, amb dots de Sherlock Holmes, que fa malabarismes amb la ment de la gent, que té un trauma/història tràgica passada i que ajuda a la poli a investigar crims. Sí, la fan a la Sexta. Però tampoc vaig poder aguantar-me. Distreu i té punts divertits i originals. Bien. Per cert, ejem.... on és el capítol número 16? Perquè no em surt a l'emule???
  • Leverage. Grup de lladres i estafadors que s'han passat al costat dels bons i fan "timos" per ajudar a bones persones que han estat víctimes del sistema, grans empreses contaminants, altres lladres, polítics corruptes, etc. És dolenta amb ganes. Però també distreu i té algun punt graciós.
  • John Adams. Història-biografia d'un dels primers presidents d'EUA. Molt ben feta tot i que en John a vegades em posa nerviosa... Encara no he acabat de veure-la.
  • Carnivále. Xula xula. Ara estic amb aquesta sobretot. Circ ambulant de frikis amb misteri inclòs.
  • In treatment. Cada capítol és la visita d'un pacient al seu psicòleg terapeuta. M'he adormit a cada capítol. Què més puc dir? Suposo que no li he sabut trobar la gràcia... I això que el Gabriel Byrne té un morbooooooooooooooo....
I per últim, LA SERIE per antonomàsia. La SUPERSÈRIE.
LOST
Aquesta ja la seguia amb el Mico que n'és un fan des dels seus inicis. I ara ja estan fent la cinquena temporada. XULA. Més xula impossible. Ooooooooooooooooooooh! És la bombaaaaaaaaaaaa!!!!! Cada cap de setmana, divendres o dissabte, quan l'Èlia ja dorm, ens pillem unes pizzes i... capítol al canto. Un plaer, vamos.

4 comentaris:

Vanessa ha dit...

Ai, jajajaja! Mea culpa.

I pel que veus, es nota que fas cas de les meves recomanacions!!

He vist la nova foto de la nena... està preciosa!!

Vanessa ha dit...

I perdona: de Fringe hi ha 'paron' fins l'abril.

Gatxan ha dit...

Com que fins a l'abril????!!!! Per què??? I què passa amb el capítol 15è de The Mentalist???? En saps algo?

Per cert: molt bones i encertades les teves recomanacions, eh? jejeje!

Ann ha dit...

HOLA GATXAN!! quan de temps sense saber de tu... uf! tot bé???
l'èlia deu estar enorme!! a veure si algun dia ens expliques com va tot, encara que siguin 4 ratlles! segur que no sóc l'única que de tant en tant entra a donar un cop d'ull per veure si hi ha novetats..
res, doncs, que espero que tot bé, que siguis la mare més feliç del món i que espero saber de tu algun dia o altre!! ;)
abraçades