01 de desembre 2008

PSSSSSSSST...

... No ho digueu a ningú, eh? Però em sembla que estic de part... Encara no ho sap ningú. Només jo i la nena. Són les 06.29 del matí i a casa tothom dorm. He tingut contraccions a:

les 05.10h
les 05.21h
les 05.27h
les 05.30h ?... Aquesta no ho tinc gaire clar...
les 05.34h
les 05.39h
les 05.44h
les 05.49h???... També, molt fluixa....
les 05.51h
les 05.55h
les 06.00h
les 06.05h
les 06.10h
les 06.15h
les 06.19h
les 06.26h
les 06.30h

I ara estic esperant la següent. Si això continua així una bona estona més, despertaré el Mico. I a veure què passa... Estic conentíssima! Fan mal però són suportables. Encara. A veure si amb una mica de sort, en dos dies, penjo una foto de la meva filleta. Desitgeu-nos sort!

Uf, ara en ve una de forta... 06.34h...

8 comentaris:

Vanessa ha dit...

Aiiiiiiiii!! Què ets maca, que ho dius al bloc!! Jajajajaja...

Sort guapa!!

Ann ha dit...

soooorrtttt! i empenyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ann ha dit...

AISHH i pensar que igual en aquest moment està naixent la vostra nena... que guai!!!
molta sort gatxan! estem totes amb tu...

Anònim ha dit...

Gatxan, ja fa temps que segueixo el teu blog perquè M'ENCANTA com escrius, les coses que dius i com les dius. Tens una gràcia natural per escriure impresionant, i avui m'has fet plorar. Bé, després d'aquests últims dos posts no tinc més remei que felicitar-te i dir-te que te'n sortiràs, segur. Tens una fortalesa de caràcter envejable. Una abraçada molt forta. Ah! Sóc mare de dues "perles" i si et puc ajudar aquí em tens!!!

Anònim ha dit...

OOoooo...que guay!!moltissima sort!!

SANDRA ha dit...

Ostre Gatxan!!! vivim les contraccions en directe...això és genial! un petó i molta força per empènyer, encara que a hores d'ara potser ja ha sortit, no? un petonarro i una abraçada molt forta! i pensa que volem veure almenys una foto de la nena!!!!! ;)

Núria ha dit...

Nenaaaaaaaaaa... ja ha nascut??
Ostres tu... em sorprens dia a dia... això de fer un post amb les contraccions en directe ha sigut super emocionant!!
Quan ens descriguis el part plorarem... ;)
Ànimusssssssssssssssss...
I un petonàs enorme!

Anònim ha dit...

No m'ho puc creure!!! Són les 23:30 de la nit i tu ja deus tenir la teva nena en els braços... moltíssimes felicitats!!!

Recuperat aviat pq volem foto!