24 de novembre 2008

PLANTILLA ASQUEROSA

Estic intentant canviar de plantilla. Més que res, perquè estic de les cireres fins els nassos. Però no puc. Resulta que ara mateix totes les plantilles xules són en un format que s'anomena XML. I el meu blog, com que és vell, no admet la possiblitat de tenir aquest tipus de plantilles. Només les admet en format HTML. He provat de crear un blog nou i... Bingo! Aleshores sí que hi puc posar una plantilla XML. Però al meu blog actual, no.... Plantilla "asquerosa"!

Algú sap si puc canviar la configuració del meu blog i poder-me posar una plantilla XML???? Plissssssssssssssssss!

2 comentaris:

Núria ha dit...

Jajajaja... això em sona!
Ja tornem a estar com fa un any, t'enrrecordes??? Tu vas fer un sondeig amb diferents models per veure per quin et decantaves... i les altres et vam seguir tot darrera a canviar la plantilla!

La veritat és que al final no sé si com ho vam aconseguir... amb la Sandra no vam parar fins que la vam canviar... serem tossudes!! jejeje.
Ho sento però no et puc ajudar...

5 dies per sortir de comptes????? Com estàsssss???????
Ànims! ja està això... ;)

T'envio un petonàs, reina!!!!!!

Gatxan ha dit...

Sí, ja hi tornem a ser...jejeje! Suposo que un any és molt de temps amb la mateixa plantilla, no? El problema que teníem fa un any va ser que vosaltres segurament teniu la versió nova de blogger i jo tinc la vella... I així, ara, no hi ha qui es posi un template xulo... En fi...

Doncs sí: 5 dies per sortir de comptes... Estic bé. Carregada de paciència perquè em sembla que ens passarem de termini... Ja veus.

Petonets!