15 de juliol 2008

AVUI SABREM SI...



... és nen o nena!!!!!!!!!!!!!!!!!!


I, més enllà d'això, sabrem si està ben format/da, si té tot el que ha de tenir, si ho té ben posat... Exacte, avui és el dia de l'ecografia de les 20 setmanes i, la veritat, estic una mica nerviosa. Més que res perquè vull que em diguin que tot està correcte. Que té 5 dits a cada mà i 5 a cada peu, 2 ronyons, 2 pulmons, 4 cavitats al cor, una bona circulació, un cordó umbilical ben posat, etc. Aish... I quan ja m'hagin dit tot això, llavors que em diguin si és nen o nena. Que sí, que m'he rendit a l'evidència: és molt pesat haver de dir "el nen o la nena" cada vegada que en parlo. I així, com a mínim, ja podrem començar a pensar en noms. L'altre gran tema.


Aish... quins nervis! Que lent que passa el dia!

3 comentaris:

Ann ha dit...

ja voras com tot anirà bé, dona.
una abraçada enorme

Núria ha dit...

Aish.... Gatxan!!! Quins nervis!!!

Serà nen? Serà nena??

Treu-nos de dubtes quan ho sàpigues...

SANDRA ha dit...

Què? què ha sortit? ;)