22 de juliol 2008

7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Avui el Mico i jo fem 7 anys!!!!!!!!!!!!!!

M’encanta celebrar-ho i, tot i que cada any ha estat diferent, cada any arribo al 22 de juliol feliç de ser-hi i amb ganes de molt més. La vida al teu costat, Mico, és divertida, emocionant i distreta però també tranquil·la, segura i serena. Amb tu ric i sóc valenta però trobo els refugis que necessito. Encara em costes de creure. I a les nits, mentre m’adormo, et busco tocant-te només amb un dit per assegurar-me que hi ets.

T’estimo.

6 comentaris:

Ann ha dit...

Felicitats gatxan!!!!
i que maco el que dius... és molt guai tenir algú al costat amb qui creus i que et fa sentir bé...
jo el 10 d'agost en faig 12!! uf, tota una vida
a disfrutar-los i a celebrar-los ;-)
petonets

Núria ha dit...

Oooooooooohhhhh, nena!!!
Quin escrit...
M'he emocionat i tot...

Moltes felicitats, parella!!!!

Anònim ha dit...

Felicitats a tots dos i per molts anys!!!

En moments així és quan més trobo a faltar el no haver trobat la meva "mitja taronja".

SANDRA ha dit...

Moltes felicitats a tots dos!!! jo a l'agost ja vaig pels 11 anyets, que es diu aviat!!! un petó!!! ;)

querida_enemiga ha dit...

Felicitats!!!

Anònim ha dit...

Jajajaja... Aquí Marijuana Malaspulgas al habla! T'he trobat per casualitat! qué guay. Aquest dimecres estreno espectacle al teatreneu (Proyecto Proyector) per si us animeu.
Un saluduuu!!!