24 de juny 2008

TOT EL DIA EN PIJAMA!

Bien. Bien. Bien. Sabeu el temps que fa que no ho feia això? Molt!!!!!! Anys!!!! I avui el Mico i jo hem decidit quedar-nos a casa tot el dia... En pijama! Festival. De totes maneres, no us penséssiu que no hem fet res de bo, eh?
  • He començat una novel·la de molta intriga.
  • Hem fet la declaració de la renda (bé, jo m'he limitat a confirmar el meu esborrany).
  • Hem fet el dinar i hem dinat pasta a la carbonara (l'última pasta a la carbonara de la temporada perquè el meu pes està "despegant" que fa por).
  • Hem comprat els vols per les vacances d'aquest estiu... tatxin, tatxan... Noruega!!!!!
  • He fet migdiada.... mmmmmmmmmmm.....
  • Hem posat un rentaplats.
  • Hem posat una rentadora.
  • Hem plegat roba que estava seca.
  • M'he posat al dia amb el llibre sobre l'embaràs per primerenques.
  • Li hem fet festes a la Saigon.
  • He ordenat la cuina (bé, una miqueta).
I demà comença una setmaneta curta però molt carregada de feina. Bueno, no em queixo. Sabeu què vam fer un dia d'aquests del pont? Aprofitant que un amic ens va convidar a casa seva a Puigcerdà, vam anar a banyar-nos a unes piscines termals de la Cerdanya francesa.... mmmmmmmmmmmm.... Jo penso en lo relaxant que va ser i àpala "a lo que me echen"!

PD. Dia número x (m'he descomptat una mica...uops!) del suport bloggaire a la Núria. Ànimus xula que ja no queda res!!!!! Pensa en el pulpo a la gallega i els percebes!!!!

4 comentaris:

Núria ha dit...

Jajajaja, no penso en una altra cosa que en el pop a la gallega i el marisc... mmmmmhhhh!!
Gràcies, gràcies, gràcies pel suport bloggaire!!!!!!!!!!!

Per cert, tu que has voltat molt, has naat a Galícia? Avui miràem cases rurals i no sabem quina triar, volem estar-hi uns dies per la vora de Pontevedra, i la majoria d'allotjaments rurals són cap a les Ries endins...

Un petonàs, maca!!!!!!!!!

Gatxan ha dit...

Buenas Núria,

Doncs Galícia no és precisament el meu punt fort.... Sap greu. He estat moltes vegades a Santiago però només una a la resta de Galícia (al desembre passsat) i, com que anava per feina, em vaig allotjar en hotels i a Pontevedra res... De totes maneres, has mirat per la zona de Moaña i Cangas? Sí que és a una ria però està davant de Vigo i és una zona molt maca... No sé... Ja m'explicaràs què trobes.

Un petó!

querida_enemiga ha dit...

Doncs més o menys com el meu dia d'ahir... Això és vida!

SANDRA ha dit...

Hola Gatxan!!!
Caram déu ni do la de coses que vau fer aquest dia!!! He rigut molt amb lo de la pasta a la carbonara i amb lo de que el teu pes està despegant... :-) Tranquila, deus fer una panxolina encantadora.
Des daquí dono suport a la Núria en la seva dura batalla amb les opos...nena això ja ho tens!!! Ah! i molta sort a Galícia (jo tampoc hi he estat, però segur que és molt bonic) i visca el marisc!!! dew.