21 de juny 2008

DIA NÚMERO 1 DEL...

... Suport bloggaire a la Núria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que en aquests moments deu estar fent la primera prova de les opos i es mereix un munt d'ànimussssssssssssssss! Va, Núria, segur que ho fas molt i molt i molt bé. Molts ànimus!!!!!

Jo, per la meva banda, estic berenant. L'última vegada que em vaig aproximar a la balança ja portava dos kilos més que el que pesava al principi. El projecte de bebito avui s'ha posat al mar per primera vegada. I a Barcelona ja comença a fer calorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Feliç cap de setmana (llarg?) a tothom!

3 comentaris:

Núria ha dit...

Gatxan, moltes gràcies pels ànims!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ets un sol.
Gràcies per enrrecordar-te de mi.
Un petonàs!!!!!!!!

Joana ha dit...

Bon dia guapa!
El meu net serà un nen!, espero impacient saber què portes tu!
Petonets i bona revetlla.

SANDRA ha dit...

Hola!!!
Espero que passeu una feliç revetlla de Sant Juan, tu el mico i el teu projecte de bebitu!!! un petó!