12 de maig 2008

NOTÍCIA BOMBA!!!!!


28 de març de 2008




25 d'abril de 2008


Doncs sí.... Estic embarassada. D'11 setmanes i 1 dia. Arrrrrrgggggggghhhhhh!!!!!!! I em decideixo a dir-ho avui perquè hem utilitzat els 3 dies de cap de setmana per donar voltes per Catalunya i dir-ho a les respectives famílies... Ara ja és oficial pels més "íntims". Què més íntim que això, doncs? Per la resta del món mundial (leáse amics, família extensa, feines, etc.) ho direm a partir de la setmana que ve. Dilluns 19 em fan l'escaner nucal per detectar un possible síndrome de Down o malformacions. En cas que tot estigui correcte, "sortirem de l'armari". En cas que no estigui correcte.... Doncs segurament farem més d'un pensament. En fi... Que tenia moltes ganes de posar-ho al blog però em feia por escriure-ho i que després passés alguna cosa... No sé... Supersticions xungues, suposo. Però avui, després d'arribar a casa, he fet una foto de l'última ecografia (per això té la pèssima qualitat que té) i aquí em teniu: "sortint de l'armari" en termes de blog. Sip:

ESTIC EMBARASSADA I EL MICO I JO TINDREM UN FILL O UNA FILLA A FINALS DE NOVEMBRE

Toma ya que fort!!!!!!!!!!!!!! I és que una part de mi encara no s'ho creu... Tinc un munt de coses per explicar però, ja aviso ara, no vull que el blog es converteixi en un "diari d'embaràs". Amb tot, necessito poder explicar moltes coses que em passen pel cap: dubtes, pors, inseguretats, alegries... Coses d'aquelles que només podré explicar aquí perquè sort que és un blog anònim i podré dir el que em doni la gana, les coses tal i com les sento, sense haver-me de preocupar per la seva correcció... Ja m'enteneu oi?

Apa, demà més.

7 comentaris:

Núria ha dit...

Gatxan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nena, que guai!!!!!!!!!
ENHORABONA I MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olé, olé!!! Que xulo!!! Me n'alegro molt!!!!!!!!
És una gran notícia. Ara a esperar la morfològica per saber el sexe i a decidir noms. O potser ja en teniu de pensats?
Un petonàs!

Anònim ha dit...

Però nena que calladet ho tenies!!!!

Moltíssimes felicitats!!!

Es veu que hi ha una passa d'embarassos... jo también quiero :(

P.D. Jo... moltes felicitats, acabo de llegir el post, és que després de veure la foto del predictor i la eco m'ha faltat temps per felicitar-te i abans de donar-li a "enviar" he pensat en llegir-me el post. Estic molt contenta i bé jo estic d'acord que no cal convertir això en un blog sobre embarassos... pero quiero ser la primera en saber si es niño o niña!!!

Joana ha dit...

Felicitats!!!!!
Ves per on, tu mare i jo àvia je je...
Moltes i moltes felicitats guapa.
Petonets

querida_enemiga ha dit...

Sí que ho portaves en secret!!! Jo no sé si hagués pogut aguantar-me!!!

Malgrat no vulguis que això es converteixi en un blog-embaràs, suposo que serà inevitable que ens expliquis com et sents, i nosaltres ho voldrem saber. De moment, a més de molt estranya, com et trobes?

Jo tinc 29 anys i no m'animo. Ahir sopant el meu mico particular i jo en parlàvem i vam arribar a la conclusió que 'ara no toca'.

Deu ser maco trobar el moment i llençar-s'hi. Molta sort i...

MOLTES FELICITATS!!!

Ann ha dit...

UALAAAAAAA!!! ole ole ole!!!
saps que m'ha passat? a la feina internet va com el cul i no se m'acabava de carregar la pàgina... i només veia la columna dreta... i he vist un 'element' que dies enrere no hi era... m'ho he imaginat! però no me'n podia estar, i he anat a l'ordenador d'un company a veure què ens havies de dir! i si!!! que guai!! ole ole ole!
MOLTES, MOLTES FELICITATS! me n'alegro moltíssim!
Disfruta a saco de l'embaràs...

Per cert, fa poquet va ser el teu cumple, no? Felicitats, també, doncs!

quina alegria, gatxan...
ja ens aniràs explicant cosetes...

Rebeca ha dit...

Moltes, moltes felicitats!!!
Ja veuràs com és una època màgica, gaudeix-la.
Un petonet

SANDRA ha dit...

MOLTES FELICITATS NOIA!!! Això es mereix una bona celebració!!! que disfrutis de l'embaràs que segur que anirà molt bé! espero que ens segueixis posant al corrent de tot el que et passa!!! un petó per tu i un per la teva panxeta! ;-)