12 de març 2008

PLANIFICANT-ME LA VIDA

Demà:
  • Tancar tema 1: només és qüestió d'enviar un mail.
  • Començar tema 2 i intentar tancar-lo.
  • Fer una nota de despeses.
  • Parlar amb la jefa (que, en un atac d'infantilisme, no em diu res, ni bon dia, ni res...) per veure com ho fem amb lo del projecte que acabaré a les meves tardes lliures.
  • Dinar amb les amigues. Comiat en petit comitè.
  • Ordenar taula i armari.
  • Fer birra amb compi d'àrea: "consells per sobreviure a la jefa tot el temps que treballis amb ella, petita saltamontes".

Divendres:

  • Tancar tema 2.
  • Reunió de traspàs.
  • Ordenar taula i armari.
  • Pica - pica o vermut de comiat?
  • CURRO FINIQUITAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anar a comprar coses per marxar a França. Sobretot, pinso per la gata...
  • Sopar de "celebration" amb el Mico.... Ens fotrem morats de vi? Jejeje!

Dissabte: MARXEM A FRANÇA!!!!!!

Voleu saber la història de Belle Ille? Una tia besàvia meva es va haver d'exiliar a l'acabar la guerra civil. Al camp de refugiats hi va conèixer un soldat francès. Bretó. Es van enamorar i es van casar. I se'n van anar a viure a Belle Ille, d'on era ell. 60 anys més tard tinc un cosí-avi que parla català a una illa de la Bretanya francesa. Que xulo, eh?

5 comentaris:

Ann ha dit...

que guai, gatxan... obres una porta per obrir-ne una altra... et desitjo molta molta sort i et tinc una enveja tan sana...
que vagi molt bé el viatget, et servirà per desconectar i per anar escopint aquests nervis acumulats durant tants dies...
que passis molt bona setmana santa i molta molta sort en el nou treball...
jo tic fatal... espero veure alguna finestra oberta ben aviat!! animussssssss (que a tu t'encanta ;-), tot i que ara ja no cal!!!!!)

SANDRA ha dit...

Que bonica aquesta història Gatxan!!! nena me n'alegro molt per tot el que t'està passant...la vida et somriu!!!! un petó i aprofita aquestes vacances per desconectar i estar amb el micu!!!!! dew. :-)

Rebeca ha dit...

Gaudeix del viatge! Jo vaig estar per aquesta zona de França (encara que no als mateixos indrets) i em va agradar moltíssim. Si puc aquesta setmana santa jo també faré una escapada a França (però petitona) estic creuant els dits fins i tot dels peus.
(m’ha encantat la historia de la tia besàvia)
Passeu-lo molt rebé. Volem fotos!!!

querida_enemiga ha dit...

Felicitats per la descàrrega i que gaudeixis del viatge. Què tal estan Las Hermanas Bolena?

Reformulo la pregunta:

Què tal està el meu ERIC BANA a Las Hermanas Bolena?

Anònim ha dit...

A part de desitjar-te bon viatge com les altres comentaristes i reafirmar que aquesta historia d'amor es super maca... doncs que jo el dia que vaig deixar la feina per tenir al meu fill, després de 6 anys tenint en compte que el "jefe" era el meu pare... doncs tampoc m'ho creia que ho estigues fent. Va ser com un sentiment de alliberament i por tot a l'hora i per moments guanyava un i per moments guanyava l'altra.

Igualment et desitjo molta sort a la nova feina i dir-te, que segur que ho saps, que quan els canvis són provocats per un mateix segur que seran canvis per millor.