14 de desembre 2007

MISSING IN ACTION 2




Bos dias. Aquí la rapaziña. Eu non falo galego mais poc n'hi falta després de 4 dies de donar voltes per Galicia... Com en el cas de la setmana anterior:


Coses xules:


  • Descobrir Galicia. Abans d'aquest viatge només coneixia Santiago de Compostel·la. Aquesta vegada, però, he fet un tour completíssim que ha inclòs arribada per A Coruña, trajectes a Ferrol, per la Costa de Lugo (A Mariña de Lugo), a Santiago, a Ourense, a la Ría de Vigo, a Moaña i Cangas, etc. La veritat és que m'ha agradat moooooooooooooolt. Els paisatges eren molt bonics i, sobretot, la costa de Lugo és preciosa. Molt recomanable per qui vulgui pau i tranquil·litat, verd fins al mar, llargues pasejades i menjar bé...

  • La gent que he conegut. Tothom diu que els gallecs són una mica "així" i jo pensava que potser costaria una mica generar bon rollo a les reunions a les que havia d'anar. Ni molt menys. Tothom ha estat extraordinàriament amable i, més enllà d'això, m'he topat amb persones obertes de mires, amb una visió crítica de les coses, amb ganes de moure's... M'han fet la feina molt fàcil, la veritat.

  • El vestit xulo xulo que em vaig comprar en un atac de consumisme a Santiago. Ja sé que no és gaire "humil" dir-ho però... em queda de puta mare i estic guapíssima!!!!! Olé!!!!

  • El cotxe que em va donar l'agència de lloguer de cotxes. Un Citroen C5. És a dir, un tank. He estat la reina indiscutible de la carretera... El terror de les autovies gallegues....juas, juas!

  • Aprendre gallec. De fet, és conya. No puc pas dir que sé gallec però sí que el comprenc prou. M'he mogut en ambients gallec-parlants i la veritat és que m'ho he passat molt bé comparant paraules, expressions, entonacions... El gallec és un idioma molt bonic amb paraules molt xules...

  • L'hotel de 4 estrelles que em va tocar a Moaña. Wowwwwwwwwwww! Un luxe!!!!!! L'habitació era rollo modern xulo amb un balcó amb vistes espectaculars sobre la Ría de Vigo. La banyera del lavabo donava a una finestra amb la mateixa vista. És a dir, et podies estar banyant amb el mar als peus... ooooooooooooooh!

Coses no tan xules:



  • 700 km en 4 dies. Estic de carreteres fins els collons.... De veritat.

  • L'atac consumista que em va agafar a Santiago. Ja no tindré "cuesta de enero" sinó directament de desembre... Per què?!!!! Per què?!!!! Però si, en teoria, a mi comprar no m'agrada!!!!!

  • El Motel Bates que em va tocar a Cervo (Lugo) ... Brrrrrrrr... No era del tot sinistre però tenia un aire a tancat i ranci que feia una mica d'angunia, la veritat...

  • La de vegades que em vaig predre intentant anar d'un lloc a l'altre. Admetem-m'ho, la senyalització de carreteres no és el punt fort dels gallecs. I tenen un follon d'autovies i autopistes a mig construir... Et fas uns embolics... També hi ha part de mea culpa: a qui se li passa pel cap anar-se'n de ruta sense un bon mapa de carreteres?!!! eh?!!!

  • L'hotel de 4 estrelles que havia de ser un Spa i resulta que encara l'estaven construint... Quina decepció!!!!! Imagineu-vos que em vaig arribar a comprar un bikini expressament perquè ja em veia banyant-me en algun jacuzzi... rollo mmmmmmmmmmm.... I m'ho vaig haver de pintar a l'oli i el bikini me'l menjaré amb patates... Algú en vol un de regal de Nadal??? jejeje!

Bueno. Tinc moltíssimes coses més per explicar però ja ho aniré fent durant els pròxims dies... Ara sí que no em penso moure de casa en una bona temporada!!!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

De veritat que estaves missing missing!!!

Quina enveja... m'han entrat unes ganes d'anar a Galicia ufff!

Joana ha dit...

A mi em va agradar molt però és clar... al teu ritme no!! que ja soc gran je je :)
Un petonet

Núria ha dit...

Gràcies a tu ja coneixem una mica més Galicia. Jo no hi he estat mai i la veritat és que una mica de curiositat per anar-hi si que tinc... diuen que s'hi menja tan bé i més barat que a Catalunya!
Què tal el marisc?

Els àlbums que he de muntar dels nens/es són la recopilació de fitxes del trimestre:
1r- Fer forats a les fitxes.
2n- Ordenar-les per data.
3r- Afegir portada i contraportada.
4t- Enquadernar-les.
Tot això per.... 24! Olé, olé!
Sort que m'encanta la meva feina...

Bon cap de setmana!

PD: La setmana que ve vens de festa a Girona? Encara ens trobarem i no ens coneixerem...tu si em veus fes-me un crit! jejeje.

SANDRA ha dit...

Hola Gatxan!
Noia una mica "missing" si que has estat eh? quan de temps sense llegir ratlles teves...
Veig que Galícia, en general, t'ha agradat. Jo sóc del parer de la Núria, segur que el marisc ha d'estar molt bo i més bé de preu que aquí. No vas anar de restaurants per allà? jo no me n'hagués pogut estar....on hi hagi un bon centollo...
Petons!