13 de setembre 2007

ENQUESTA!!!!!

Recordeu que fa dies vaig dir que volia fer una enquesta per veure la vostra opinió sobre canviar o no de curro? Doncs no! Això seria una enquesta molt avorrida (i total ja he decidit canviar igualment...). Per tant, he decidit fer una enquesta amb un tema més distret...


....tatxín, tatxán..... La imatge del blog!!!!! Síiiiiiiiiiiiiiiii!


Fa uns quants dies que tinc al cap canviar el "template" o plantilla del blog. Tanta sandàlia i tant de cocktail ja em tenen una mica tipa i voldria canviar de vistes... A continuació, doncs, us poso una fotico dels 3 o 4 templates que he vist i que, de moment, m'agraden més. I us agrairia molt, molt, molt que em digueu quin us fa més el pes, si us agraden tots o si no us n'agrada cap. Si sou "lurkers" podeu deixar el comentari en plan anònim. Penseu que és pel vostre bé... ejem... i si poso un template que us sembla horrorós què, eh????? Haureu de deixar de gaudir de les meves neures????


Àpala, without further ado....


Opció 1. Cireres o pomes.... De Pannasmontata Templates




Opció 2. Nit. També de Pannasmontata Templates.





Opció 3. Barca. De Final Sense.





Opció 4. Prat. De Gecko and Fly.






Què, què us sembla? I no val dir que tinc un gust qüestionable... Amb que digueu que no ho veieu clar ja n'hi haurà prou...

5 comentaris:

Barbara ha dit...

Les pomes s'il-vous-plaît! miam!

Anònim ha dit...

M'agrada el de les muntanyes!

Núria ha dit...

Jo també voto les pomes com la meva cunyada!! jejeje.

Joana ha dit...

Les pomes son molt maques...
Ni que l'arbre te el seu encant...
Un petó

Anònim ha dit...

Jo estic entre el de l'arbre i el de les pomes...

Encara que definitivament es porten las webs "lleugeres", així que el de les pomes.