07 de maig 2007

TO CELEBRATE

Dissabte vaig celebrar el meu aniversari amb els meus amics. Recordeu que vaig estar trencant-me el cap intentant trobar una activitat sorpresa per fer? Doncs al final... tatxín, tatxan... me'ls vaig emportar al Magma, a Santa Coloma de Farners!!! Va estar mooooooooooolt bé. Érem 13, pràcticament tots els que som, i no van saber a on anàvem fins que ja hi érem. Els hi hauríeu d'haver vist la cara... Gairebé ningú sabia que el Magma existia i van flipar... Ens vam passar 3 hores en remull, que si a les tasses d'hidromassatge, que si al hammam, que si a la sauna finlandesa... Fantàstic!

I després vam anar a dinar a Brunyola. Teníem una vista des de la taula del restaurant... Aquella zona és molt maca... A més, amb la pluja que ha caigut les últimes setmanes tot està verd, verd, verd i frondós.

Després de dinar em van fer un pastís amb 30 espelmes i quan les vaig tenir totes apilades em vaig adonar que són un munt... jejeje! I també em van regalar unes arrecades molt i molt xules i un bolso de Skunkfunk (que no sé ni com es pronuncia, la veritat, jo en dic xunfung i va que xuta).

No sé... tot plegat va estar molt bé. Em feia molta il·lusió celebrar l'aniversari amb ells i ens ho vam passar teta. Som molta gent + les parelles i cadascú de nosaltres és molt diferent de la resta... I sí que hi ha gent amb qui tens més afinitat però només és una mica més i per coses diferents:
- amb la C parlem de la família, d'inquietuds emocionals i debats existencials.
- amb la F llegim la mateixa merda i afrontem vides laborals estressants.
- amb l'O compartim la gormanderia i l'hedonisme.
- amb la M compartim les idees d'esquerres i el ser una mica bruixes.
- amb en T m'agrada parlar de política i sempre sap coses interessants.
- amb la M ens entenem l'una a l'altra. Ella sempre entén els meus motius i jo els seus.
- amb la L li organitzaríem la vida a tot quisqui...jejeje!
- i amb la G no compartim res. Però li tinc carinyo....jejeje!

En fi... Diuen que un amic és un germà que s'escull i, en el meu cas, tots ells són una mica la meva família.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Qué bé que t'ho passes!!!! Felicitats pels amics que tens.

Gatxan ha dit...

Buf... no volia que el post semblés fardon. M'ho passo bé, sí, i m'agrada molt la colla que tinc. Però tot és molt normal, eh? No fem gens de fàstic. En serio.