02 de maig 2007

JA ESTÀ FET!

Doncs sí.... ja en tinc 30... Brrrrrrrrrrrrr.... I estic morta de son després d'un pont fantàstic de 4 dies en els que no hem anat enlloc i, sense fer res especial, hem fet un munt de coses:

- Dormir moooooooooooooooooolt. Una mitja de 10 hores diàries... oooooooooohhhhhh!
- Anar al cine: The fountain. Sincerament? Encara no he acabat d'entendre on volien anar a parar...
- Anar de compres: vaig acabar amb un bikini xulo xulo que no necessito per res...
- Llegir... mmmmmm.....
- Menjar-nos el munt de coses que tenim al congelador... Jo sé que, si persistim, podrem descongelar-lo algun dia (vosaltres no sabeu el que és la vida d'expatriada a la ciutat: la família insisteix en atiborrar-te de tapers cada vegada que et veu i no hi ha manera de buidar el congelador...).
- Jugar al Carcassonne...síiiii! Hem descobert que s'hi pot jugar online contra frikis de tot el món com nosaltres!!!!
- Sortir de juerga amb els amics... Un viatge als lavabos de la disco em va fer adonar que, lamentablement, ja estic en una altra òrbita: se m'ha passat l'època d'anar per les discoteques feta una pendona i ensenyant carn...juas, juas!
- Anar a sopar al Thai Gardens... Que bo!!!!!
- Anar a la perruqueria i tallar-me els cabells.
- Veure els capitols de Dallas que fan al 300 i que tinc gravats des del març.
- Jugar i estar amb la Saigon, que està guapa guapa!
- Començar a pensar en les vacances de l'estiu...
- Fer de marujos i ordenar casa nostra (que era molt necessari!).

En fi... uns dies de relax que m'han anat molt bé...

5 comentaris:

Núria ha dit...

Voltant, voltant...he anat a petar al teu blog. Està molt currat! (d'altres només hi posem fotos...). Moltes felicitats pels 30! No us desmoralitzeu, que sou igual de joves que ahir! (Això també ho dic per la Barbara, que per cert, és la meva cunyada i veïna...jejeje.
Apa siaaaaaaaauuuuuuuuuuu!!!

Barbara ha dit...

Em trobo amb la familia al teu blog... aixó si que es estrany :-) Una altra vegada: Joyeux anniversaire... A mi em queden molt pocs dies dels 20.

Gatxan ha dit...

Jejeje! Suposo que la Núria va seguir el link d'alguns dels comentaris que t'he deixat... Oi Núria?

Diuen que no es nota lo de fer-ne 30 i tampoc és que jo m'hagi sentit gaire rara. De totes maneres, gaudeix d'avui, demà, dissabte i diumenge... Per si de cas.

Anònim ha dit...

Arribo tard??? Felicitats!!! Jo aviat també entraré al club dels 30!! (sense massa alegria, tot s'ha de dir!!)

Gatxan ha dit...

Gràcies Miskah!!! Quan et toca a tu? Podríem fer un club de les que estem entrant a la trentena... Sembla que som un munt!!