18 de maig 2007

DV: DIVENDRES DE VARIS 5

Buenooooooooooooooooooo! Ja és divendres: olé, olé, olé!

1. He tingut una setmana dura, dura... Dilluns sortia de treballar a quarts de 9, dimarts a les 9, ahir em vaig haver d'emportar feina a casa... arf, arf. Si a això li sumeu que fins ahir no em vaig acabar de trobar bé per culpa de les pastis... aish. Però bueno, ja és divendres!!!!

2. Per d'altres, aquesta ha estat la setmana de les colònies. La mainada de l'escola del davant de casa marxava dimarts. Fins i tot hi havia els avis a acomiadar-los. Va ser curiós comprovar que tots anaven amb motxilles Quechua del Decathlon (crec que vaig veure tota la gamma) i amb sacs de dormir petits, petits. Sip. Cabrons privilegiats. Quan jo era petita el meu sac de dormir era enorme. Enrollat ocupava la meitat de la motxilla i pesava un huevo. Era d'aquells de roba d'edredon... Ja sabeu de quins vull dir, oi? Doncs bé, l'altre dia anaven tots amb mini sacs ultra lleugers super moderns. En fi...

3. Què feu aquest cap de setmana? Nosaltres estarem d'intercanvi. Pujem a la Reserva (el poble del Mico) i els sogres baixen a una comunió a Barcelona. S'estaran a casa nostra i la Saigon tindrà companyia. Bé. Lo de la Reserva però, ha anat de mal en pitjor. Cada vegada és més pfffffffff... Ens estem moltes hores tancats a casa i, per tant, no aprofitem un entorn preciós, la gent amb qui quedem tenen bebes i només els veiem per fer un cafè, no hi ha cines ni botigues ni res... El més emocionant és quan puja el Tato (el germà del Mico). Aleshores som tres i fem més l'indio, més conyes, etc. Una de les coses bones, però, són els restaurants: et fots morada de menjar bo per 4 duros....jejeje!

4. Dimecres vam anar a una agència de viatges i... tatxín, tatxan... sembla, sembla que aquest estiu anirem a Costa Rica...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A mi també em tirava molt fer quelcom per l'Àfrica. Del pal Namíbia o Tanzània i Zanzíbar però el Mico diu que prefereix Costa Rica. La veritat és que també està molt bé, eh? És del pal fly and drive. És a dir, pagues el vol i, una vegada allà, tens un cotxe de lloguer amb el que fas el que vols. Pots marcar o no una ruta prèviament i àpala, a l'aventura. Ens n'han parlat molt bé, hem mirat per internet i tot té una pinta xula xula... I no surt gaire car tenint en compte que, com sempre, haurem de viatjar a l'agost... Què us sembla?

Molt bon cap de setmana a tothom!

5 comentaris:

Núria ha dit...

Boníssim el comentari dels sacs de dormir! Avui que he tornat de colònies et puc dir que aquest matí he experimentat la transformació de mida dels sacs, si no has dormit agraeixes que siguin petits i fàcils de plegar!
Adéu!

Barbara ha dit...

molt bé Nuri... doncs ya t'ha agradat el meu sac de dormir? :-)

Gatxan ha dit...

Vaja, veig que heu estat trapitxeant amb un sac de dormir, eh? Què és això de que no has dormit,Núria? Tanta juerga han montat que no t'han deixat??!!!

Núria ha dit...

Pobrets...els meus nens no van fer merder, perquè són d'Infantil, tenen 3,4 i 5 anys! En vaig haver d'enviar una a casa a la matinada perquè delirava de febre, els altres roncaven, tossien, etc. i així vam estar fins les 7h que es van llevar!
Bon cap de setmana!!

Anònim ha dit...

Tens raó amb les motxilles i els sacs del Decathlon... Quan estàvem esperant a que els de P3 pugessin a l'autocar els hi vaig dir a un grup de mares amb les que estava que si ho arribem a saber haguéssim anat tot junts a comprar, potser ens haurien fet descompte.
Igualment tenen tal varietat de motxilles que no vaig veure cap repetida.