13 d’abril 2007

DV: DIVENDRES DE VARIS 4

Avui el "por fin es viernes" l'he de dir amb la boca petita....

1. Estic de feina fins el cul. A les 15.00h he de lliurar un document i està mooooooooooolt verd. I què faig? En comptes de currar com una negra aquí estic... Escrivint al blog. Es nota que lo del document ho porto molt malament? N'estic fins els nassos de fer feina de la que no m'agrada... I això és, pràcticament, tot el que m'espera durant el que queda d'abril... aishhhh!

2. Recordeu l'assetjador del meu curro? Resulta que l'empresa té més seny del que em pensava: l'han fotut fora. Oléeeeeeeeeeeeeeee! De totes maneres, el que realment necessita aquest nano és un psiquiatra....

3. Una amiga meva té el seu fill de 15 dies a la UCI. Si-us-plau, si-us-plau, que tot s'arregli i vagi bé....

4. Diumenge vaig al zoo amb una amiga i el seu fill de gairebé 2 anys. Serà tota una experiència perquè el nano, normalment, perd el cul quan veu un gos o un gat... Imagineu-vos quan vegi les jirafes, els elefants, els lleons, les mones...

5. Dilluns i dimarts que ve estic a Santiago de Compostela. És l'últim d'una sèrie de viatges que he estat fent durant els últims dos anys per un projecte europeu i em sap un greu que s'acabi. Aquestes coses sí que m'agraden de la meva feina!!! I precisament és de lo que menys en tinc.

Bueno. Bon finde!