30 de gener 2007

SEXE AL METRO


He de deixar de llegir els llibres que em deixa la F. En serio. He de començar a llegir qualsevol altra cosa: novel·la policíaca, existencial, de por, històrica, el que sigui. Però, sobretot, he de deixar de llegir la Jennifer Crusie. Per què? Doncs perquè cada matí em passa el mateix: pujo al metro, trec el llibre i començo a llegir. I no porto ni dos parades quan, plaf, arribo a una escena de sexe molt i molt i molt detallat... Ho passo fatal. Us podeu imaginar estar allà, al mig d'un metro a petar de gent, i començar a llegir coses bastant pujades de to? Sempre penso que si la gent sabés el que estic llegint fliparia... I espero, sincerament, que no se'm noti a la cara... Perquè jo sóc d'aquelles que quan llegeix algo divertit ric, sigui a on sigui. I clar... ara penso... La gent del metro deu veure que faig cara a...mmmmm....? Aiiiiiiii! Sort que la majoria d'aquestes novel·les són en anglès i això ja és un obstacle perquè la penya llegeixi per sobre el meu hombro o de gairell... En fi... No sé si heu vist la llista de llibres que he llegit últimament de la Jennifer Crusie... Doncs així porto gairebé 2 setmanes....I encara me'n queden dos per començar a casa...




PD. Explicar que aquestes novel·les no són novel·la eròtica. Són chick lit, novel·les del pal El Diari de Bridget Jones a les que m'he aficionat últimament, sobretot per culpa de la F. i de The Book Bitches. El que passa és que hi ha algunes autores, tipus la Jennifer Crusie, que hi posen escenes de sexe MOLT molt ben descrit i MOLT pujat de to.