12 de gener 2007

PFFFFFFFFFFF!

1. Avui no tinc ganes de fer res, de res, de res, de res... I el problema és que tinc una mica de feina... Tinc síndrome divendres... aishhhh!

2. La Momsquared ha tancat el garito. La veritat és que em va sorprendre molt arribar el dilluns i veure que havia decidit que ja n'hi havia prou de blog, l'havia eliminat i havia deixat un post dient que baibai julai. Sincerament, fot una mica. Evidentment té tot el dret del món de fer el que li doni la gana amb el seu blog però sap greu... No sé com explicar-ho. Els seus posts eren interessants, feia gràcia veure com evolucionava la seva vida i... plaf! De bones a primeres, sense previ avís, xapa. Salvant les distàncies, és com si de cop s'acabés la teva sèrie de televisió preferida i et deixessin a mitges, sense saber com es solucionarà la trama. Doncs això igual. D'altra banda, però, suposo que això també és part de la gràcia dels blogs. Que els escriu gent real que li passen coses de veritat i que, tard o d'hora, s'afarten del hobby. I els lectors / espectadors a buscar-nos la vida...jejeje!

3. Vull anar de rebaixes i no trobo el moment!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Estic buscant algú que tingui gatets petits per adoptar. La Saigon necessita, definitivament, un col·lega i nosaltres ara tenim temps per poder estar per ell. Per tant, busco gat petit (2 mesos aprox.), mascle, que sigui normal (sense problemes neurològics) i estigui sa. Si teniu un familiar, amic o amiga, veí o veïna, conegut o coneguda, etc. que tingui gatets petits i busqui algú que els vulgui adoptar, m’ho podríeu dir? O bé, m’hi podríeu posar en contacte? Sí, ja sé que hi ha protectores però és que adoptar gats abandonats és el que hem fet les dues últimes vegades i mira què ha passat.... Aquesta vegada necessitem un gat que estigui SA. Per això, cal que sigui un gat “de bona família”. És a dir, ens és igual el color o la raça però cal que tinguem la certesa que la mama (i a poder ser, el papa) estan vacunats, no són portadors de leucèmia de gat, etc.

5. Mail de la jefa. Sembla ser que a principis de febrer farem una cosa d'aquestes d'empresa moderna i anirem "de retiro espiritual" a parlar de l'estratègia de l'àrea i a crear lligams i bon rollo... Serà del pal d'anar-nos-en 2 dies a una casa rural i pillar una turca amb el lema "que guays que som, que guay que és l'empresa"... Ai senyor! La M. (la meva companya d'àrea) i jo ja tremolem...

6. Es veu que, en el món dels blogs, aquesta és la International Blog Delurking Week. És a dir, que és la setmana de donar-se a conèixer en tots aquells blogs que es miren i als que mai es fan comentaris. Doncs bé, vist el que em diu sitemeter, jo no m'he de preocupar... Al meu blog no hi ha cap "lurker"... Fa una mica de pena, oi? És per dir quina merda de blog que tinc que pràcticament ningú el mira i ningú el llegeix... (Miskah, ets l'única que ha fet algun comentari darrerament a part del Mico, gràcies!). Això sí, jo sóc una gran "lurker". Es pot dir que faig comentaris a ben pocs blogs dels que miro (i un era del de la Momsquared... és ben bé....). No sé si és un tema de ser realista o de baixa autoestima però acostumo a pensar que, total, no diré res que pugui ser d'interès, d'utilitat o divertit... En fi...

Bon cap de setmana!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Gatxan...

Suposo que com el teu és dels pocs blogs que llegeixo en català m'agrada comentar... Igualment et dic que si vols tenir comentaris el millor es donar-se a coneixer i comentar a molts blogs!!
Igualment pel que sembla el meu blog el mira moltissima gent (segons el google analytics y el StatCounter), però ja veus que no sempre rebu comentaris en tots els posts.
I una altra cosa que et volia dir, sobre el gat que vols adoptar... encara que pel que dius potser no t'interesera, pots adoptar-lo a Progat. És una asociació de Barcelona (i em sembla que ja han arribat a altres poblacions). Allà els gats i gatets provenen del carrer, però tenen supervisió veterinaria. Podràs trobar info a qualsevol veterinari sobre Progat.
I habia sentir això de la setmana "International Blog Delurking Week", però no sabia que anava de comentar en els blogs que llegeixes i no saben que els llegeixes... a vegades als "mirons" ens agrada conserva l'anonimat... jo no em donaré a coneixer.

Gatxan ha dit...

Miskah,

si em queixo per queixar-me: si ara em comencés a llegir un piló de gent em faria molta vergonya...

Gràcies per avisar-me de lo Progat. Segurament acabarem en una protectora perquè és un tema de principis... No trobem ningú que en tingui de petits per adoptar i lo de comprar un mixo, sabent que n'hi ha d'abandonats no és plan.