19 de desembre 2006

VARIS EN POSITIU



1. La setmana que ve tinc vacances!!!!!!!!! Em pensava que uns clients voldrien el lliurament final de l'estudi que els estem fent pel dia 31 i... resulta que no! Passen tant de tot que m'han enviat un mail dient que el gener ja parlarem! Alegria!!!!

2. Ahir vaig emportar-me la panera a casa i: oli del bo, un xoriç, una llangonissa, formatge de cabra del bo de debó (!!!!!), vi negre (mmmm), vi dolç (ecs! pel sogre), dolços (pel Mico) i mermelada. Bueno. Un 7 sobre 10.

3. Tothom està pre Nadalenc i no tinc cap regal. Ni un! Aishhh! Sempre igual. Pel Mico no em preocupa perquè tenim un pacte que ens salva d'haver de córrer: ell i jo ens donem els regals per Reis. La resta de la família, però... Dissabte haurem de córrer.

4. Dijous tenim sopar de Nadal amb l'empresa. Espero que aquesta vegada sigui millor que l'estiu passat que va ser una meeeeeeeeeeeeeeerda. D'altra banda, sabent que no hauré de córrer i que tinc vacances em fa venir més ganes de socialitzar-me.

5. Seguint amb les meves obsessions particulars, he descobert el blog d'una enfermera americana que atén parts. Està molt guay.

En fi. Això és tot per avui.