17 de desembre 2006

QUE MALAMENT!!!!


És diumenge i estic treballant...

Sí, ja ho sé: sóc una pringada de categoria. Resulta que si vull fer vacances que tinc demanades la setmana de Nadal a Cap d'Any he de deixar enllestits aquesta setmana els dos informes i mig que hem de presentar... I aquí estic, intentant treure ànimus d'on sigui per fer el primer.

La veritat és que ho porto malament, perquè enganyar-me? Hi ha gent que serveix per fer aquestes coses, currar a deshores i ser feliç (per exemple, la meva jefa que és una addicta a treballar). Però jo no. Jo m'angoixo, em poso nerviosa i començo a plantejar-me una vegada i una altra què collons estic fent en aquesta merda de curro que no m'està deixant viure la vida.


A més, amb la setmaneta que he tingut.... No estic gaire d'humor, la veritat. Una mica xofff...

Bueno, m'hi torno a posar que pel migdia li hauria de passar quelcom a la jefa.