11 de desembre 2006

TINC 29 ANYS...

... i un MIOMA... D'entre 2,5 i 3 centrímetres de diàmetre... La ginecòloga m'ha dit que no m'havia de preocupar però a mi m'ha sentat molt malament... Què vols... jo relaciono aquest tipus de problemes amb senyores grans pre-menopàsiques i no amb ties que, en teoria, estan a la flor de la vida com jo... Sense dramatitzar, però, sembla que de moment no cal que em preocupi en excés. El més fotut que em pot passar és que creixi molt i ràpid i que em compliqui la possibilitat de quedar-me embarassada més endavant. Per això, d'aquí a 6 mesos em tornaran a fer una ecografia i, si ha crescut gaire, haurem de plantejar-nos en serio lo de posar-nos a tenir criatures... juas,juas! Vols caldo? 2 tasses! I jo que tenia un pla tan ben muntat de no quedar-me embarassada fins d'aquí 2 anys com a mínim... idiota! La vida t'ensenya que fer plans és inútil. Veus que bé?