13 de desembre 2006

NYAM, NYAM


Ahir quan vaig arribar a casa... sorpresa! Al Mico li havien donat la seva panera de Nadal i... ooooohhhhhh! Hi anava inclòs un PERNIL!!!!! Olé, olé!

Suposo que no cal que expliqui que M'ENCANTA el pernil. M'agrada moooooolt. Potser és una de les coses que més m'agraden. I sobretot, sobretot, m'agrada la part més seca... nyam, nyam... Quan n'hi ha un a casa sempre faig el mateix, pillo el ganivet, el destapo i vaig tallant i jalant. En això consisteix el meu sopar durant la majoria de dies. Fins que s'acaba.
Sí, ja ho sé. Una dieta la hòstia d'equilibrada. Però a la foto es pot veure com quedarà el pernil que va entrar ahir a casa en un parell de setmanes. I jo me n'hauré zampat el 75%!!!!
Tema de les paneres: Ara n'és l'època! Se suposa que és una tradició obsoleta fruit d'un passat en el que els empresaris tenien una actitud paternalista vers els treballadors i per això, per Nadal, per complir amb la tradició de la caritat cristiana, els donaven jalo extra. Ja ho sé. Però no puc evitar que a mi em facin molta gràcia... Ja sé que és una xorrada i que segurament hauria de preferir que m'ho donessin en metàl·lic però... mira... Una és com és...
Aquest matí han arribat les nostres però encara no ens les han donat... :( A l'oficina estem tots a l'espera fent quinieles del que hi haurà. A l'empresa on jo curro les paneres venen cada any d'una zona geogràfica concreta d'Espanya en funció de l'humor del soci que se n'ocupa. Aquest any, del tema paneres se n'ha fet càrrec el soci andalús i tenen una etiqueta que hi posa "Zahara Catur". Mirant per internet, hem descobert que és una empresa de lleure i aventura de Càdis... ?????!!!!.... Total, que no tenim ni idea del que hi haurà.... Però, si-us-plau, sobretot, sobretot que no sigui una panera plena de doços perquè, com ja us podeu suposar, jo tiro més aviat cap als salats.... jejeje!
PD. M'acaben de xivar que una de les coses que sí que hi ha és una ampolla d'oli del bo. Vale.